scheren en smiles als hengst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 01:16

Miles was vorige week voor de helft geschoren omdat hij daarna helemaal flipte donderdag wouden we de andere helft doen met sedalin maar nee hij flipte weer Huilen en we hadden alles goed gedaan. Dus hij moet maar halfgeschoren en met een driehoekje op zn kont door t leven gaan.
Maar vandaag ging ik rijden samen met rick naar de bak daarnaast stond een hengst in het longeerbak je alles ging goed hij was alleen wat kijkerig bij die hengst. maar toen kwamen 2 merrietjes in de bak Elke keer als smiles langs de hengst moest kin op de borst en strekken maar Bonfire was er niks bij *LOL* Maar op een gegeven moment ging hij er stil staan ik drijven geen reactie ik een tik nog geen reactie op eens begint hij te slaan met zijn voor benen heel hoog en recht in de lucht en vervolgens stijgerd hij 2 keer heel mooi maar ik was wel helemaal verward. Hij wou maar niet weg maar iemand anders haalde Smiles er gelukkig vandaan. ik had t idee dat hij over t hek wou gaan. Maar gelukkig werd de hengst gauw opgehaald. Smiles kan wel beter dan hij voor doet *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 01:36

Een paard dat zo flipt bij het scheren kun je voortaan beter, voor ieders veiligheid, door de veearts laten spuiten (in het bloed)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, alysha92, Dartel, GrapeshotBot, hokke, Kimm4, Larissa123, marga1, Pommier, Swift en 103 bezoekers