!!!!!!!!!!!! Cerise !!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:20

ik zit ook pas te kort op bokt om dorine te kennen, maar ik heb net haar naam gezocht.
Jeetje wat was zij positief ingesteld en warm en liefdevol naa rhaar naasten via haar berichten. Als iemand door een computer heen zoiets uit kan stralen, laat staan hoe ze dan in het echt geweest moet zijn...

Echt verschrikkelijk al die rotte verhalen en update's van haar, en hoe moedig dat ze iedere keer weer positief aan een neiuwe chemokuur begon...

ik wens je heel erg veel plezier met haar paardje, ze ziet er in ieder geval goed gezond uit!

Percy

Berichten: 12079
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:30

Je hebt een paard met een grote boktgeschiedenis onder je hoede, leuk dat je nu ook zelf op bokt komt. Ik denk dat Dorine dat zelf ook heel leuk zou hebben gevonden.
Dit is wat ze altijd zo graag wilde voor Cerise, iemand die haar de aandacht geeft die ze verdient.

Heel veel plezier met haar en ik hoop ook op heel veel updates Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:39

Wat fijn om te horen hoe het nu met Cerise gaat! Heel veel plezier met haar en ik hoop nog veel te horen van jullie OK dan!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:45

Leuk om wat van Cerise te horen.. Denk dat Dorine heel blij is dat Cerise een goeie verzorgster heeft! Hoop veel foto's te zien verschijnen op bokt Knipoog

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:11

Heeeeeeeeee wat super Lovers

Echt fijn dat we nu af en toe weer wat van Cerise gaan horen Lachen
(En als het je een troost is, ik herinner me dat ze ook bij Dorine zich niet altijd braaf liet vangen Knipoog )

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:14

wat leuk dat een bokker cerise nu verzorgd Lachen
vroeg me laatst nog af hoe het nu met peter en cerise zou zijn, maar dat weten we nu dus Lachen

Laraah

Berichten: 238
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 22:53

Bloos Ben helemaal stil! Wat een boel reacties! Wist dat ze populair waren.. maar zo.... Knipoog hihi...Ik zal in dit topic niet te veel 'daily news' zetten, ik geloof dat dat onder andere kopjes hoort te staan toch? Maar ik heb Peter vanavond de hartelijke groeten van jullie overgebracht, dat vond hij erg leuk uiteraard. En we hebben het er zelfs over gehad dat ik Cerise helemaal van hem overneem, om haar helemaal in de watten te leggen en er goed mee verder te gaan! *LOL* Maar dat ze in ieder geval lekker blijft staan waar ze staat, zodat Peter dr altijd en whenever where ever op kan komen zoeken! Leuk hoor!! *LOL*
Wat het betreft het meelopen uit de wei... weet dat Dorine het ook niet altijd makkelijk heeft gehad.. ken een boel verhalen! Tong uitsteken haha! Eigenwijs Cerisje ! Clown Maar het gaat wel steeds beter en de aanhouder wint nietwaar?

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:06

Wat leuk dat Cerise weer een baasje heeft die met haar rijdt enzo!
Heel veel plezier met haar en we willen het natuurlijk allemaal horen he Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:12

Ontzettend leuk dat Cerise weer een maatje heeft... Wat ik alleen niet uit het topic kan halen... Is ze nu van jou, of gewoon nog van Peter?

Laraah

Berichten: 238
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 19:10

Ze is nog van Peter

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:55

Gelukkig dat het op zn pootjes terecht komt. Veel plezier met cerise!