oliebol,ik heb de fokker van mijn paard gesproken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 17:27

Bij mij op stal lachte ze me ook een beetje uit dat ik met dit paard aankwam (je zag al haar ribben)maar ik heb daar doorheen gekeken en nu is ze echt al dikker na 1,5 maand dat zegt iedereen ook.Zo zie je maar

haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 17:29

ja er zitten papieren bij van vaders kant =classiker,calypso11 en van moeders kant is de vader armstrong en opa g ramiro z. Ze is echt springgefokt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:37

Ik snap niet waarom iedereen je uitlacht als je met een opknappertje thuiskomt? Het paard, ieder paard verdient een tweede kans....

haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 17:39

ja cassidy dat vind ik ook en papieren zijn voor mij ook niet belangrijk hoor.Als ze er niet bij zaten had ik haar ook gekocht.Ik zag gewoon wat in haar en het is echt een lieverd.Als je ziet hoe ze na 1,5 maand al is veranderd.

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:02

tyson20 schreef:
heb net weer de fokker gebeld en ze is niet weggedaan omdat ze iets mankeerde.Ze hadden daar heel veel zz springpaarden en die anderen waren eter als mijn paard,toen hadden ze er teveel op een gegeven moment en toen hebben ze niks meer met mijn merrie gedaan(3 jaar)Hij zei ook ze is heel onbespierd verkocht 2 jaar geleden,voor een prikkie.Dus ze moet daarna nog wel bij een paar verschillenden hebben gestaan.Ben zo blij,moeten jullie maar eens naar haar fotos kijken.Zie je dat ze heel weinig spiermassa heeft.Ze was toen ik haar kocht ook heel mager,trekt nu al wat bij.

jackrusseltysonenbobbie@groups.msn.com



Ik ben heel nieuwsgierig naar de foto's *LOL* maar met een mailadreskom ik niet ver

haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 18:11


Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:38

Zozo, je ziet dat ze al behoorlijk is opgeknapt. Leuk hoor!

Hoe hoog is ze eigenlijk?

Maybe

Berichten: 276
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:46

Heel mooi paardje hoor! en ze ziet er inderdaad al een stuk beter uit!
Veel succes in de toekomst.

haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 18:47

bedankt allemaal.Ze is 1.69.Heeft wel een lange nek he?Maar als ze straks wat meer spier heeft en nog iets dikker is is het vast al beter.

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:30

Citaat:
Als ze er niet bij zaten had ik haar ook gekocht.Ik zag gewoon wat in haar en het is echt een lieverd


het karakter is goud waard. Geniet ervan! Het zal jou toch een zorg zijn hoe ze er van binnen uit ziet? Laatst sprak ik iemand met een PROK gekeurde merrie, maar ze had altijd problemen met deze merrie (spieren,pezen) zodat ze nog nooit kon rijden....

Als een paard klinisch gezond is en lekker in z'n vel zit, is toch het allerbelangrijkste? Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:59

Fijn dat het niets raars was. Veel plezier met je paard. Ze ziet er al een stuk beter uit.

haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 23:06

bedankt,net weer les gehad ging ook echt super goed,ze gaat met grote sprongen weer vooruit.Liep zelfs uit zichzelf nagevelijk

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:19

Ik heb een half jaar geleden een merrie bij de fokker gekocht. 4 jaar niks meegedaan, en zag er dus ook niet uit. Maar nu geven toch heel veel mensen toe dat ze niet hadden verwacht dat ze zo mooi zou worden, en hun twijfels er bij hadden toen ik er mee op stal kwam. Knipoog

haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 06:22

ja leuk is dat he,zo hebben die paarden ook nog een kans

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:35

Als ze wat voller wordt en die nek wat dikker wordt is het volgens mij echt een super mooi paardje Haha! (ze is nu trouwens ook al mooi hoor)

Hihi, doet me denken aan dat krantenartikel van een paar jaar geleden:
Echtpaar op de fiets, fietsen langs een huis waar ze een zooitje spullen voor grof vuil buiten hebben gezet. O.a. een oud schilderij. Die mensen vroegen of ze dat mochten hebben, tja anders gaat het naar het oud vuil. Voor 25 gulden gekocht, en bleek bij Kunst en Kitch iets van 30.000 waard te wezen...

Zo zie je maar, soms moet je gewoon geluk hebben en door het plaatje heen kunnen kijken...

haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 16:08

zo echt wel,grappig verhaal ja malibu.Ben ook ontzettend blij met dit paardje

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 16:18

ik vind dat je een erg mooi paard hebt hoor!

ik geef je gelijk dat je je paard niet rontgonologisch hebt laten keuren, zulke goede ervaringen heb ik niet met rontgon foto's en veeartsen...

Het klinkt altijd verstandiger, maar als je en duur paard koopt, en laat keuren, en de keuring gaat niet zo als het moet, dan ben je een hoop geld kwijt en je hebt een paard waar je niks mee kan!!

haf_jessie

Berichten: 2561
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 16:58

ja dat vind ik ook hoor.En ze loopt verder goed dus.iets van 400 euro zeiden ze voor een rontgenonderzoek.