Paard los in het bos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Paard los in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 17:23

Het ging zo:
een mevrouw (ken haar nog niet, ze is nog maar heel kort bij ons op stal) was haar paard aan het longeren. Er was ponykamp, en die kwamen net terug van een dagtocht. Het paard was opgefokt en heeft zich los getrokken en ging rennen in de bak. Toen nam die een aanloopje en sprong zo over het hek heen! Maar toen racete hij ook nog het bos in! Op dta moment kon niemand wat doen, want M stond daar paard net los te zetten, ik klom net in de bak, N zat op ene stoel, maar toen racete het paard het bos in, en gingen we er achteraan. M ging naar die mevrouw en ik en N bleven ene eindje achter. Maar wij konden hun en het paard toch niet inhalen dus besloten ik en N terug te gaan naar de manege. Daar ging D en nog iemand nog even in de auto kijken hoe het ging, en kwamen even later terug dat het paard al gevangen was. Later hoorde we het verhaal: R ging met haar paard heel hard erachteraan, ze ging M en de mevrouw voorbij en pakte het paard en nam die terug en even later kwamen ze allemaal terug niet kreupel ofzo, niemand gewond. Gelukkig maar. Maarja, de hele manege stond op zijn kop Knipoog

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 17:24

owja let niet op de typfouten komt omdta ik zo snel typte Lachen

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:34

ojee maar goed dat alles goed is gekomen.ik was laatst met mijn paard aan het wandelen in het bos,met mijn nieuwe westernhoofdstel.nou die knaptte dus los bij het bit.en niels had zo'n last van de vliegen dat hij steeds achteruit ging,terwijl ik iets moest verzinnen om dat bit dus weer vast te maken.ik heb de teugel erdoor heen gedaan.maar ik was blij dat ik thuis was.ik was echt zooo bang om hem te verliezen.ik zag het al helemaal voor me.is echt mijn grootste angst om zo je paard te zien rennen.maar ben blij dat het goed is afgelopen