Lekker lang gelopen met wodan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 18:18

van het weekend heb ik in totaal 5 uur met wodan gelopen. zaterdag eerst langs de weg en via een polderwegetje richting huis. veel verkeer tegen gekomen. zodat hij daar goed aan kan wennen. Ook langs een paar bekenden geweest die hun paard aan die weg hebben staan. In het begin wilde hij niet mee lopen dus ik een stokje gezocht om hem wat aan te porren. toen ging het perfect. Toen we bijna thusi waren kwamen en nog 3 andere van stal een gedraaft en daar schrok hij wel een beetje van,maar toen hij zag wie het waren wat het goed. Zondag wilde ik eigenlijk naar het bos gaan wandelen.Onderweg op de bergerweg komt er eerst een bus langs waar hij al iets van schrok en daarna nog eens een scooter die express vlak achter hem moest beginnen met toeteren en extra gas. hij schrok wel een beetje.Ik vond het echt heel irritant die mensen snappen gewoon niet wat zo'n beesie allemaal kan doen. al kwam er een fietser/brommer vlak achter aan had die zijn voeten nog wel een op zich gehad kunnen hebben. Daarna kwam er nog een moter rijder die ook vlak voor hem extra gas gaf . Toen had ik zoiets wodan we gaan de andere kant op zodat je rustig kan lopen door de polder waar de brommers niet mochten rijden. Dat vond hij echt heerlijk af en toe een happie laten grazen en weer verder lopen. Na de polder kom je uit bij woonwijken en hij vond die ramen erg interressant Lachen hij zag zichzelf in de ramen en begon me toch een partijtje te hinneken. Zelf moest ik er wel om lachen. *LOL* . dus wodan had weer genoeg avontuur gehad voor deze week. op naar het weekend en dan met iemand er naast naar het bos. Party!!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 19:47

Irritant he van die mensen die extra gas geven langs een paard, of van die gekken die gaan toeteren, das helemaal erg vooral als je een jonge pony hebt, misschien is het ook wel een vorm van onzekerheid van die mensen, dat ze het eng vinden om langs een paard te gaan en er daarom zo snel mogelijk langs gingen.
Die jochies op scooters zijn altijd het irritants, die denken dat het leuk is om een paard ff op hol te jagen en denken niet na over welke ernstige gevolgen zo'n geintje kan hebben. Ik kan me er altijd behoorlijk aan ergeren.
Wel goed dat je met je pony wandelt om hem aan verkeer te wennen. Had je geen pijnlijke voeten na die vijf uur?? Nouja ik ben dan ook niks gewend Lachen

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 21:05

wel 5 uur versoreidt over die 2 dagen hoor anders zou het voor hem ook veel zijn. dus zaterdag 2.5 uur en zondag weer 2.5 uur. het laten wennen aan het verkeer is de hoofd rede om met hem te wandelen,maar ook om z'n peezen sterk te maken is lopen op de harde weg heel goed. en voor slijtage van de hoeven is het erg handig. we stappen alleen dus dat kan niet zoveel kwaad. Lachen

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:14

Heerlijk zeg.
Wodan is straks zo mak dat je bij wijze van spreken een rotje naast hem kunnen leggen zonder dat hij er op of om van kijkt *LOL*
Heerlijk dat je zo lekker met hem bezig bent......is ook lekker voor hem zo een afwisseling.
Hoe oud is hij nu?

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 21:18

hij is bijna een half jaar oud om precies te zijn op 9 november wordt hij een half jaar. dan krijt hij van mij een wortel maaltijd Party!! Party!!