nachtmerrie word waarheid

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:54

soow idd rot.mijnouders zijn ook gescheiden,en kwam zeer onverwacht .
mijn vader ging erna verder met een kennis.maar was ook niet vreemdgegaan of zo.nu bijna anderhalf jaar verder,zit ik er nog steeds mee,hoop altijd nog zeer diep in mn hart dat ze terug bij elkaar komen.hoopt iedereen natuurlijk.zeg het ook heel vaak als ik boos ben enz.
heel veel sterkte meis!!!!!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:12

Jeetje, dat is inderdaad wel een nachtmerrie... Heel veel sterkte toegewenst...

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:49

heel veel sterkte Ach gut
Laat je niet klein maken, doe wat je kan meer lukt niet, je moet ook aan je zelf denken, en inderdaad paarden zijn je beste vrienden OK dan!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:33

ja,dat is erg klote!!
veel sterkte gewenst.

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:37

jemig echt heel poedersuiker.. Heel veel sterkte en ik leef met je mee! Verdrietig Dit is ook mijn grootste nachtmerrie..

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:05

Och meisje wat erg voor je Ach gut Tsja veel ouders gaan tegenwoordig scheiden, en ondanks dat het nu ongetwijfelt hartstikke rot voelt is het uiteindelijk misschien maar het beste. Als twee mensen niet gelukkig met elkaar zijn dan brengt dat ook alleen maar spanningen met zich mee en daar wordt jij ook niet gelukkig van denk ik zo...

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 22:29

ja het beste zal het zeker wel zijn..
ik ben alleen benieuw hoe ik zou reageren als mijn vader of mijn moeder een nieuwe vriendin kreeg.. oke ik ga het geluk van mijn ouders niet in de weg staan maar voel me daar toch raar over.. iemand anders ervaring hiermee?

dinsdag gaan ze trouwens al naar de rechter.. en vandeweek gaat me moeder ook naar de gemeente voor een ander huis, want we hebben nu een koophuis en dat kan me moeder niet alleen betalen enzo

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:50

wat erg voor je Ach gut veel sterkte

Chanswa

Berichten: 14
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:52

schatje, je weet ik ben er altijd voor je hè! als het moeilijkste dalijk voor bij is gaat het vast ook veel beter!

Talsha

Berichten: 2573
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 11:38

Sterkte.
Mijn ouders gaan ook scheiden.
Als je iets kwijt wil, mijn Pb knop staat altijd aan

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:32

jeetje wat vervelend voor je.. ik weet hoe het voelt , mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik 8 jaar was. ik ben nu 16. het is echt heel erg ik moest ook veel huilen en we hebben er allemaal veel over gepraat. je moet het iig nooit wegstoppen praat er over met iig iemand. of hou een dagboekje bij waar je alles in kan schrijven ,vertellen dat helpt echt. mijn ouders zijn gelukkig niet als vijanden uit elkaar gegaan maar als vrienden. ze zijn nu nog vrienden en doen heel normaal en aardig tegen elkaar. ze hebben allebei een nieuwe partner en zijn nu allebei gelukkig. daar ben ik heel blij mee. dus ik heb het geaccepteert.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:32

maar iig veel sterkte! want leuk is het nooit.....

Vigour

Berichten: 538
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:38

Ik heb het ook meegemaakt.. Echt afschuwelijk! en dan ook nog een rot stiefmoeder van mijn vader. Die je geestelijk mishandelt. Bah! Maar gelukkig is hij weer gescheiden.. het zit zo:
Mijn vader vindt een vriendin, woont hij 1 jaar mee samen en trouwt dan met haar. op 17 juli 2003. Maar in september vindt mevrouw een andere vriend via internet. En dat vertelde ze pas in december.
In die tussentijd deed ze allemaal vage/rare dingen. Haar eiigen kinderen mochten dingen die ik en mijn zussen niet mochten, en meer van dat soort dingen.
Mijn moeder kon het niet meer aanhoren en heeft ons bij haar gehouden. en nu is mijn vader weer vrijgezel. Trouwens die stiefmoeder is alweer 10 weken zwanger van die nieuwe vriend. Bluh!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 18:08

mijn ouders gaan gelukkig ook als vrienden uit elkaar..
en nu zit ik snachts nog met mijn moeder beneden en dan praten we erover.. en dan vrag ik echt alles.. ik zit zeker nooit met vragen in mijn hoofd..

en nog een keer iedereen hartstikke bedankt, en als iemand iets aan mij kwijt wil mag die ook altijd pben Knipoog

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:12

Nou ja.. zoals iedereen al zo vaak heeft gezegd..:
Heel veel sterkte!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:50

He wat naar voor je... wat goed van je dat je er zo om kunt huilen, dan gooi je het er ten minste uit! Klinkt misschien raar, maar vroeger hoopte ik altijd dat mijn ouders zouden scheiden (zat altijd op t randje) wat een gedonder was t altijd bij ons thuis zeg! Blij dat ik een paar jaar geleden uit huis ben gegaan...
Maar dit is voor jou echt niet leuk, heel veel sterkte de komende tijd Ach gut

Fem

Berichten: 12521
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 09:48

jeetje joyce...

dit had ik helemaal niet verwacht..
heb zelfs een brok in mijn keel...omdat het allemaal niet echt meezit zo he...

gelukkig gaan ze als vrienden uit elkaar...maar dit had ik echt niet verwacht...
als er iets is...je weet het he...je kunt altijd bij me terecht...

jenneke2
Berichten: 8
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:48

Een scheiding is nooit leuk, ookal gaan je ouders als vrienden uit elkaar. Besef goed dat het niet aan jouw ligt maar dat het iets tussen hun is waar jij buiten staat. Hun liefde voor jou zal niet veranderen, ookal veranderd de situatie.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:14

Wat vervelend voor je zeg!
heel veel sterkte ermee.
Praat met vriendinnen die hetzelfde hebben meegemaakt. Dat kan je een heel stuk helpen.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 13:35

Femke_L schreef:
jeetje joyce...

dit had ik helemaal niet verwacht..
heb zelfs een brok in mijn keel...omdat het allemaal niet echt meezit zo he...

gelukkig gaan ze als vrienden uit elkaar...maar dit had ik echt niet verwacht...
als er iets is...je weet het he...je kunt altijd bij me terecht...


ja niemand had het verwacht. mijn vader zat er sinds 2 weken heel erg mee.. en donderdag wisten ik mijn broertje en mijn moeder het pas..
mijn moeder is vandaag naar de woningbouw geweest, maar degene die ze moesten hebben is er woensdag pas.. dus dan weten we ook woensdag pas meer over ons nieuwe huisje

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:16

Ik heb je eeb pb-tje gestuurd.
meissie ik wens je heel veel sterkte, en wat fijn dat je er over je moeder kan praten.
Mijn moeder hertrouwde en ik had veel ruzie met mijn stiefvader.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 15:52

ja mijn moeder heeft ook tegen mijn vader gezegd en het geldt voor haarzelf ook, maar krijgen ze een nieuwe vriend/vriendin hebben die gewoon met de handen van mij en mijn broertje af te blijven..
ik ben niet op mijn mondje gevallen dus als die mensen problemen gaan maken zal ik er zeker wel wa van zeggen

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:03

Veel sterkte..
Vorig jaar zijn mijn ouders ook gescheiden..
Nu heeft mn moeder een nieuwe vriend en nu denkt mn vader dat ze daarom van hem wou scheiden. Hij dacht dat ze die vriend allang had..
Daardoor hebben ze best veel ruzie nu.. en heb ik hele slechte cijfers gehaald.. Ik heb er ook ziekte van Pheiffer van gekregen *waarschijnlijk door die stress*
Als je bedenkt dat er veel ergere dingen in het leven zijn, valt het wel mee...
Al heb ik dat nu pas door.....
Veel sterkte!

lonnetje
Berichten: 51
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:11

starkte ermee meid

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 17:22

ja maar als je zoiets niet aan voelt komen is het echt heel erg..
ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt (niet in mijn familie ofzo) maar me vader en moeder regelen alles dus wij hoeven haast niks te doen