Beslissing om van stal te verhuizen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 10:19

Ik heb een tijdje een merrie gereden die in de perfecte stal stond. Binnen- en buitenbak, stapmolen, weiland waar ze door de staleigenaar in gezet werd samen met één ander paard, hindernismateriaal, stallen waar ze met het hoofd lekker overheen kunnen hangen, elke dag opgestrooid, aantal keren eten weet ik zo niet, ik denk twee keer.
Uitrijmogelijkheden: bos op 3 minuten stappen. En ik geloof dat er zo'n acht tot tien paarden op stal stonden.

Er is echter een nadeeltje: de stal bevindt zich in het mooie Drenthe. Beetje ver dus voor de meesten...

Dressuurmiep: Ontzettend goed dat je nu een betere stal gevonden hebt! Daar voel je je vast beter thuis!

En Jura, jij vindt ook echt wel een leuke stal! Succes ermee!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 12:19

Kitty, die stal klinkt echt als mijn droomstal!! Maar zoiets vind ik hier vast niet, sowieso dat van het bos niet. Ik had pas een hele leuke stal gevonden in de Hollandse Rading (kwartier van Breukelen, en wel bij het bos) en ik meteen bellen. Was het 760 per maand!! Tja, dat krijg je dan he. Maar dat wordt echt te duur.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 19:06

En ik maar denken dat ik al weinig betaalde... *LOL* *LOL* *LOL* Escala staat op een boerderij in Mijdrecht (voldoet op punt 7 na precies aan Jura's eisen... Knipoog )en ik heb het er ondanks die MKZ ellende waardoor ik er op het moent niet heen kan Huilen Huilen Huilen
echt reuze naar mijn zin!!! Ik sta er pas sinds eind januari maar ik zou echt niet meer terug willen naar mijn vorige stal. Ik betaal trouwens f450,- p/m maar daar zit bij inbegrepen dat Escala als ik niet kan of ziek ben naast los gegooid ook nog lekker ff gelongeerd wordt Party!! Party!! Party!! Gewoon volpension (zonder die extra aandacht zeg maar) is daar voor e-pony formaat (zoals Escala,die is 1,52) F390,- en voor paarden f425,-...valt mij toch reuze mee voor Amsterdamse begrippen...ben ook op stallen (en niks bijzonders hoor!) geweest die f700,- vroegen...ARGHH! Hellup...dan had ik een bijbaantje moeten zoeken...