Kleintje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37593
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:44

Hee Rieja,

ik houd wel van mensen met lef. Een kennis van mij deed het ook. Was Z2 bij de pony's, werd 18 en ging met pony gewoon bij de paarden verder. Werd daar ook Z2. Gewoon doen alsof je neus bloedt en doorrijden, de beste stuurlui staan nog altijd aan de wal.

Succes, en Groeten Gery

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 17:01

hai Gery,

Was ik ook wel van plan hoor, en op zich kan die van mij heel best lopen, een middendraf voor een acht (m2-pony's)meestal, dat soort dingen (wil niet opscheppen hoor Lachen )
maar ik vind het toch wel spannend om volgend jaar bij de paarden te gaan. Ik denk dat ik dan eerst nog even m2 ga starten, bij de pony's heb ik die zo vol maar bij de paarden is het toch een ander verhaal. Niet alleen meer concurrentie - bij de pony's rijd er hier tenminste weinig kwalitiet rond - ik heb dan geluk met een goede instructrice Lachen maar er wordt ook strenger gejureerd bij de paarden. ik hoop inderdaad het Z2 ook nog te bereiken....nog even de changementjes enzo aanleren, mwah, nog een jaartje of twee.... Party!! *LOL* We zien wel!
Ik heb in elk geval geen zin om opnieuw te beginnen met een paard. Ook geen tijd om er twee te rijden en ik wil mijn Amiga echt nooit kwijt. Ook geen geld voor een paard trouwens. Dus ik moet gewoon volgend jaar!

grtx, Rieja