Geshopt! Rijbroek rijker en neopreen chaps.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48144
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:04

Neopreen chaps bestaan al een tijdje hoor dames , worden ook regelmatig in kinky kleurtjes (Smurf , Pellie Tong uitsteken ) aangeboden op de Duitse Ebay. Ze hebben ze ook in het oranje , zijn wel gaaf !

Maar ik hoef die zweetzooi niet Schijnheilig

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:15

ik heb ze nog nooit gezien, maar kan ze niet op Ebay kopen, die gok is te groot, ik pas nooit chaps namelijk met mijn klapkuiten......

verzendkosten van een pakje uit Dld is 13 euro

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 22:57

Het merk is van Global. En ze zitten echt heerlijk en zijn zeer geschikt voor dikkere kuiten. Eindelijk chaps die je in een fatsoenlijke maat kunt komen en die niet over je knieen komen.

het was vandaag erg warm. En ik heb best gezweet. Maar niet bij mijn chaps hoor. Ik heb ze toch twee uur aangehad.

Ik ben blij dat ik alleen de zwarte gezien heb. Bleeh hoef al die kleurtjes niet zo.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:15

Heike schreef:
Ik ga het gewoon volhouden.
*is even duur...is even duur...is even duur*


tsja dat doe ik nu ook bij mijn, van nature niet zo dure, Rossner zadel...
die ik al 2 keer op maat van een paard heb moeten maken Schijnheilig

Steeds maar in jezelf zeggen:
Gelukkig was het zadel lekker goedkoop, daarom kan ik hem nu wel laten aanpassen Haha!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:39

Veel plezier met je aankopen!
Toevallig heb ik vorige week geshopt bij Divoza.
Ik moest er heen om een dressuurletterset te kopen voor de menvereniging. Natuurlijk nog verder de winkel door. Ik kwam al snel een Mondoni rijbroek tegen (type weet ik zo niet, maar met kunstleren kont en extra hoge boord), nu afgesprijsd naar nog geen 40 euro. Hij zat echt als gegoten! Marc lief aangekeken, en ik mocht hem meenemen! Toch nog even verder winkelen...
Heb ik nog beugelblokjes gekocht, de ouden vallen bijan uitmekaar van ellende.
'k Heb nog een mooie jas uitgezocht voor van de winter (niet gekocht hoor, dat komt tegen die tijd wel weer...), en nog even bij de spullen van galagher gekeken... (zo'n omheining gaat je ook niet in de koude kleren zitten.... duur zeg!)

Mijn rijbroek zit ook heerlijk met rijden, heb hem al 2x aangehad....