jouw eerste paard, hoe was dat?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:10

Ik zal vertellen over mijn eerste paard. Daarvoor al een paar pony's gehad maar die hebben mijn ouders voor mij gekocht en uitgezocht.

Iemand had gehoord dat wij naar een bepaald paard op zoek waren (ruin, groot), en belde ons op. We zijn gaan kijken, en meteen toen we de stal binnenliepen (hij stond in de middelste van 3 boxen) keek hij ons al heel geïnteresseerd aan. Ik vond hem hartstikke leuk, hoewel ik alleen nog maar zijn koppie gezien had.

We zijn uiteindelijk 3x terug wezen kijken, steeds met nog een paar andere mensen erbij. Maar al die tijd wist ik dat ik hem wilde hebben. We hebben hem een jaar of 5 gehad en er alles mee gedaan: SGW, springen, dressuur, en hij liep mee bij het trainen van de renpaarden. Hij is een paar jaar geleden verkocht, en van daaruit doorgegaan naar Amerika als jachtpaard. Het lijkt me dat hij dat heel leuk zal vinden om te doen. Ik vraag me wel eens af hoe de stallen er daar uitzien, en of ze ander voer krijgen ofzo. Maar ik weet wel dat het een paard is wat heel snel tevreden is. Als hij goed verzorgt wordt en zijn voer krijgt vind hij het prima.