hoi. Ik rijd nu zo'n 5 jaar paard. Eerst jaartje op manege, al snel eigen paard gekocht. Daarna veel verschillende paarden gereden, nu heb ik weer 4 maandjes een eigen paardje.
Maar ik begin steeds meer te geloven dat paardrijden gewoon niet mijn sport is...........ik ga gewoon echt niet vooruit. Al die tijd privelessen gehad, die jaren, maar ik blijf gewoon hangen op dit miserabele niveau. Echt, ik ben nog steeds niet B waardig. Heel veel periodes gehad met angst ook (vooral na ernstig ongeluk) en ik ben allang weer blij dat ik op een paard durf te stappen, maar nee, ik durf nog steeds niet buiten te rijden en weet niet of ik dat ooit zal durven, die angst zit zo vreselijk diepgeworteld! Maar dat is weer een ander probleem.
Vanmiddag op Mirage ook, had er echt zin in, om d'r lekker aan het werk te zetten, maar we sjokken maar wat rond. Ik krijg d'r niet voor elkaar, ik krijg nog geen eens stelling voor elkaar op de linkerhand.
Ik mis namelijk nogal wat in m'n eigen lichaam om goed linksom te kunnen rijden. Rechtsom gaat wel redelijk, linksom is een lachtertje!!! Geen kracht ofzo, ik weet het niet. Bv, als ik met m'n linkerbeen zou moeten wijken, lukt dat gewoon niet. Bovendien voelde ik vanmiddag dat ik een knik in m'n linkerzij heb.....
Goed zitten in galop, kan ik na 5 jaar ook nog steeds niet, hots, bots, arm paard.....
Nu heb ik altijd gedroomd van wedstrijdjes rijden, maar ik geloof niet dat ik daar ooit ga komen....
Vanmiddag schoot door me heen om dan m'n moppie maar te verkopen en maar helemaal niets meer met paarden te doen... Ik weet het echt niet meer...........