wat een spin al niet kan aanrichten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 10:01

isabelle schreef:
bij de blokker kun je nu voor 1.99 een spinnenvanger kopen OK dan!

of je moet ze liever doodmeppen dat je zeker bent dat ze nog niet eens een bezoekje brengen!


Euh nee, want ik gooi ze het raam uit.. Lachen
Hoop altijd maar dat ze te pletter vallen *LOL*

Voordat ik mn insectenvanger had moest mijn moeder ze altijd weg halen.. Dus ik kom om half 5 's nachts thuis van het stappen zit er een verschrikkelijk grote langpoot naast mn bed Scheve mond
Hij begon al te lopen dus ik snel een glas erop (durf ik normaal ook niet maar anders zat ie op mn bed), nou hij zat erin.. Dus ik mn moeder roepen.. nog harder.. maar ze hoorde me niet want ik kon de deur niet open doen anders moest ik het glas los laten Scheve mond
Dus heb ik het glas over de muur geschoven.. tot ik bij de deur was.. ('Hij' miste nu ongeveer 3 poten) en toen heb ik em van de trap gegooid.. Scheve mond Scheve mond

Heb trouwens ook wel eens heeeeeeeeel erg ruzie gehad met mn vriendje over een spin..

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:28

zo ken ik ook een meisje...zij is echt vet bang voor spinnen..als er een spin bij der kast zit(op de manege) komt ze daar niet meer in de buurt totdat iemand die spin der weg wil halen....

blondje
Berichten: 104
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:29

als ik ergens bang voor ben dan is het wel voor spinnen...echt waar!!!!k ben zo0o0 bang voor die dingen dat als er 1 in mijn kamer zit en niemand haalt hem weg dan slaap ik ook niej in die kamer!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:30

Haha wat spinnen al niet kunnen aanrichten.
Ben blij dat ik er niet zo bang voor ben Haha!

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:31

of blondje je loopt een kast in in een andere slaapkamer dat doe je ook nog wel regelmatig...vanwege een spin...

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:32

haha grappig verhaal Haha!

blondje
Berichten: 104
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:32

jah valery haha komt omdat k dan helemaal van slag ben omdat k die middag dan weer es ben gebeten maar houw wel van juh hoor Lovers

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:56

mijn stappen als ik een spin ontdek als ik ga bed ga:

1 maak grote ogen
2 gil het hele huis bij elkaar
3 commandeer vader om papiertje te pakken
4 vader plet spin in papier
5 ik kan weer rustig slapen

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 19:58

Misschien is het een idee om met z'n allen een cursus "hoe kom ik van mijn spinnenfobie af?" te doen? Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat jullie zo bang kunnen zijn van zo'n innieminni klein beestje. Met 1 vinger druk je hem plat als je wilt. De meeste hebben echt te kleine kaken om je werkelijk te bijten en zelfs een vogelspin bijt niet echt hard. Hij moet alleen niet giftig zijn, anders heb je wel een probleem. Maar idd, paarden en paardrijden, die enorm gevaarlijke sport Misselijkolleyes: dat durven ze allemaal wel, maar een spin... Maar wel bijzonder leuke verhalen in dit topic! Misschien toch maar geen cursus, zou een boel leuke verhalen in de kiem smoren Knipoog

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:11

ze zien er greizelig uit, en hebben 8 (!!!!!) poten! Haha!

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:18

hahahahaha leuk verhaaltjuh hoor! Ik heb ook een hekel aan spinnen!!!!!!!!!! Huilen Ik had denk k niet meer in mijn eigen kamer geslapen, als ik hem niet terug had gevonden!!!!

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:19

cursus "hoe kom ik van mijn spinnenfobie af" lijkt me een goed idee *LOL*

kunnen de vaders weer rustig doorgaan met waar ze mee bezig waren..vanplaats hun dochters te helpen met diej enge spinnetjes Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 23:25

BLEGHHH spinnen Nagelbijten / Gniffelen
Bij ons in huis kruipen er via het doucheputje nog weleens een paar naar binnen....sta je daar in je nakie....PAAAAAAAAAAAAA MAAAAAAAAAAAAAAAA *de verdere geluiden zijn eigenlijk niet na te typen Verward *

Met handdoek voor je met kippenvel bedekte lichaam sta je daar te wachten tot ze opgehouden zijn met lachen en je komen helpen...erg genant...

Maar toen ik met mams op de bank zat en er kroop er 1 via de muur omhoog was zij ook niet meer zo heldhaftig, gillend door de kamer met zijn tweeen.
Die dingen kunnen nog klimmen ook...voor je het weet zit die bij je op schoot Nagelbijten / Gniffelen Huilen

Maar vliegen kunnen ook voor genante situaties zorgen hoor....
Bij mij op het werk verkopen we maden om te vissen, in de zomer komen die dingen nog weleens als vliegen terug...die vette.
1 Daarvan had besloten dood te gaan in een stellage, dus ik peuter peuter, dode vlieg uit het rek peuteren.
Heb ik dat beest er koud 2 seconden uit, beweegt die!!!!
Nou het beest heeft een zwaai gekregen, ik gaf een gil van hier tot morgen en liep ijsberend achter mijn toonbank met tranen in mijn ogen Bloos!
De hele winkel vol met klanten....personeel stond stijf: Wat is er aan de hand?
Hij bewoog nog Haha!
Ze hebben me eerst uitgelachen, toen op mijn kop gegeven dat ik niet mocht gillen waar klanten bij waren en toen verder uitgelachen.... Verdrietig
Wordt nu nog over gepraat...net als over mijn droom over killer cavia's die uit de grond van de winkel kwamen en iedereen dood gebeten hadden op mij na *ik zat veilig op de toonbank Tong uitsteken *

Daarbij dat ik ook *toen ik nog jong en onbedorven was* dacht dat ik mieren tam kon maken.....het lukte altijd.
Totdat ik op de camping kennis maakte met de rode mier....op mijn hand ging nog goed.....toen die onder mijn t shirt verdween ging die stukken minder Haha!
Gillend over het veld, t shirt uitgetrokken, verder rennen en gillen over het veld...en iedereen maar stom kijken....

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 23:40

Ja je hebt gelijk spinnen zijn eng en vies enz. Ik heb er ook ontzettend bang van. bah

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 01:22

Wat , zijn jullie nu dierenvrienden?
Spinnen zijn hardstikke nuttig, en zij kunnen er ook niks aan doen dat ze er zo uit zien.
Ik denk dat ik een nieuwe stichting tot leven roep:
De:SDEGTS


Stop Discriminatie En Geweld Tegen Spinnen

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 01:29

ik word gelijk lid van je stichting Natasha
arme spinnetjes

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 01:34

Ok.
Wil je donateur worden?
Kost 10,- per maand.
Met dat geld gaan we een actiecomitee vormen, tegen mensen die spinnen laten schrikken door er tegen te gillen als ze hen tegenkomen.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:10

Amable schreef:
Misschien is het een idee om met z'n allen een cursus "hoe kom ik van mijn spinnenfobie af?" te doen? Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat jullie zo bang kunnen zijn van zo'n innieminni klein beestje. Met 1 vinger druk je hem plat als je wilt. De meeste hebben echt te kleine kaken om je werkelijk te bijten en zelfs een vogelspin bijt niet echt hard. Hij moet alleen niet giftig zijn, anders heb je wel een probleem. Maar idd, paarden en paardrijden, die enorm gevaarlijke sport Misselijkolleyes: dat durven ze allemaal wel, maar een spin... Maar wel bijzonder leuke verhalen in dit topic! Misschien toch maar geen cursus, zou een boel leuke verhalen in de kiem smoren Knipoog


Ik doe niet mee . Gatver, ik moet er niet aan denken om zo'n mormel met mijn vingers te pletten.

blondje
Berichten: 104
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:21

ik raak geen spin aan en ik hou zoiezo 2meter afstand haha!!!!!

lovesoscar

Berichten: 50
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:40

Scum schreef:
Ik doe niet mee . Gatver, ik moet er niet aan denken om zo'n mormel met mijn vingers te pletten.
je hebt gelijk!!!

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:22

ik heb ook zoiets maar dan met wespen en bijen zelfs al van een 2 meter afstand ! Haha! ben echt zo bang voor die beesten niet normaal

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:27

Er zat hier net een spin op de wc en het eerste wat ik deed was keihard 'MAAAAAAAAAAAAAAAAA' schreeuwen. Beestje was nog geen eens 1cm groot Nagelbijten / Gniffelen

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9333
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:31

ik heb dus ook zo'n probleem.
maar ik heb ook een nog groter probleem.
op de pensionstalling waar ik mijn pony heb staan is een wc die je beter de spinnen verblijfsplaats kunt noem.
Er zitten daar maar liefst 7 grote dikke vette spinnen .
als ik dus moet plassen ga ik dus echt niet.
tenzij ik bijna in mijn broek plas.
heb dan echt zoiets van hhhhhhhhhhheeeeeeeellllllllpppppp.!!!!¿¿¿¿!!!!¿¿¿¿

wendyfan
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:35

Hier zijn tips.

1 Gooi mijn charlie strond kussen op hem af(noem ik strondwapen).
2 Tom er bij zetten dan lacht hij zich dood Clown
3 Iemand anders om hulp vragen

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:43

Ik ben echt als de dood voor spinnen!!! Bloos!
Maakt niet uit hoe klein ze zijn, ze zijn allemaal eng!
Pas geleden zat ik in bad toen er ineens een spin door een rooster kwam.. Ik kon niks doen, ja gillen, maar er was toch niemand thuis. Van paniek (jaaaa zo erg is het zelfs! Tong uitsteken), heb ik de deo gepakt en die zo'n beetje op die spin leeggespoten... Bloos
Half vergast is die spin weer terug het rooster ingegaan. Ach gut
(Hij leefde dus nog wel *LOL*