Op tijd Mabel uit het land gehaald, nadat ik met splash gewandelt had. Eerst lekker geborsteld en ondertussen had een zenuwachtige diana de spullen klaar gelegd. Kalkoensgaten vast schoongemaakt en toen half uur voor ik erop moest zitten zadel erop en kalkoenen in draaien, was de 1ste keer voor Mabel dus betijds mee begonnen. Toen die erin zaten hoofdstel om en op naar de wei.
Ze wilde niet stilstaan met opstijgen en diana zei al tegen me, dat wordt wat. Maar dat vond ik eigenlijk wel leuk, beetje actie erin

lekker rond gestapt tussen de vreemde hindernissen. Toen mochten we eerst een paar keer over een kruisje, kwam de 1ste keer aan en toen stoppen. Mn instructrice vroeg gelijk heeftie eigenlijk wellis gesprongen, diana ja 4 keer
Nog een keer op af en met noodgang eroverheen. Zo paar keer en ging steeds rustiger. Toen nog tot oxer gemaakt en ook dat ging goed. Toen als verassing

toen mochten we nog een keer, 1 ging goed 2 stopte ze weer een keer, maar daarna door en toen stopte ze weer op de waterbak, maar 2de keer ging ze er weer overheen met een mega sprong. Ben echt super blij en trots, omdat:
- het voor mij de 3de keer op Mabel was
- het voor Mabel de 1ste keer was dat ze kalkoenen in had
- het voor Mabel de 1ste keer weer was in het land
- het voor Mabel de 1ste keer springen sinds lange tijd
- het voor mij wennen was, springen met een dresssuurzadel
- het voor Mabel de 5de keer springen was
kan nog wel ff doorgaan, maar doe ik maar niet

ff de hindernissen:

Dank je wel diana, was erg gaaf!
liefs Anouk