Toen sunny er stond,net drie weken,heeft ze met haar been in het prikkeldraad gestaan,oke,wond weer goed genezen,prikkeldraad weggehaalt uit weiland.Het was er ranzig en smerig,maargoed,sun had een lekker plekje.Naarmate de tijd werdt het erger,de stallen werden nooit uitgemest,ik werdt door de weideeigenaresse uitgescholden omdat ik met bijzetteugel reed,omdat sun te dik was,en omdat sun dominant is qua voer (je weet toch dat beesten een voerinstinct hebben?) maargoed...
De stallen zijn inmiddels nog niet uitgemest,
al mijn spullen zijn naar de stinkmodder,en mijn spullen werden door een ander gebruikt.Toen ik net 2 weekjes bij haar stond met sun,heb ik mijn omgebouwde play station,plus al mijn spelletjes,
aan hem uitgeleend,voor een maand of 2.We zijn nu 6 maanden verder,en hij houd zijn bek dicht,
dus ik vraag mijn playstation vandaag terug.
Wat krijg ik? Mijn playstation is naar de stinkmodder,er zitten overal etensresten tussen en <b>al,ja echt al</b> mijn spelletjes zijn naar de stinkmodder!

Morgen gaat sun weg,naar een nieuwe stal,die we vanavond moeten regelen.EN als het kan,wil ik aan Romy vragen of sunny over ong. 1 maand bij haar kan staan,omdat de "tussenstal" waar sun morgenochtend naartoe gaat,heel duur is,maargoed voor 1 maandje dan.Ergens ben ik opgelucht,dat al die oliebol over is.
Ik heb het er zes maanden volgehouden,en nu gun ik mijn pony het beste wat er is: WEG VAN DAAR!
[edit:BartVB]Stukje met wat gescheld op andere boktgebruiker verwijderd[/edit]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-24 17:25 ]</font>