Baaldag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Baaldag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 18:55

Ik heb een verzorghaflinger, jaja ik weet het blijft verzorg. Ik verzorg haar van een vrouw en die heeft een dochter (19 jaar oud en zelf een eigen haflinger) Ik rij haar 7 dagen in de week en rij officiele wedstrijden voor zover de meest al wel weten.

Nu komt het, die dochter heeft haar ingereden en vroeger af en toe wel gereden. Nu is mijn verzorghaffie 4 jaar geleden naar de nationale geweest, toen was ze net ingereden en heeft die dochter haar uitgebracht onder het zadel. Ik was toen nog niet in the picture zeg maar. Maar nu hebben ze haar weer ingeschreven voor de nationale, en omdat haar toen was beloofd dat als ze weer zouden gaan dat ze weer op haar (mijn erzorghaffie) mocht rijden. doe vrouw zei nog wel tegen mij van ja toen was jij er natuurlijk nog niet en zo. Maar die dochter dramt juist zo door, dus moet en zal op haar rijden, terwijl ze er nu al een jaar niet meer op heb gereden. Ik ga dus niet mee naar de nationale. Moet ik wel zeggen, ze is altijd wel erg jaloers op mij.

Waar ik nu bang voor ben is dat als ze er dan een hele week heeft gereden (ze moet natuurlijk oefenen, dus kan ik haar een week niet doen, terwijl mijn wedstrijden ook doorlopen) dat ze er weer vaker op wil en miischien ook wel wedstrijden op wil rijden, TERWIJL ze al een EIGEN paard heeft.

Ik baal als een stekker, ga me van de zomer de pokke werken en nog een deel lening en dan proberen om haar te kopen (ga het daar dan nog over hebben met de eigenaar, maar ik heb al wel gehoord van weer een andere dochter van haar, dat ze eventueel wel wil verkopen)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:50

vind je dit niet een klein beetje kinderachtig om te reageren van ze heeft al een eigen paard! en ze wil dan toch op mijn VERZORGpaard wedstrijden gaan doen
al heeft ze er nog een die wat jij verzorgt is ook van haar dus zij beslist wanneer ze hem wil rijden...
je zal hem een tijdje minder veel kunnen rijden maar je moet er rekening mee houden dat beide haar paarden zijn!

sorry maar dat denk ik er over


dat je zegt dat ze jaloers op je is laat het enorm penny overkomen! sorry Bloos! Lips are sealed Schijnheilig

Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 22:21

jij reageert wel erg vel, jij bent degene die kinderachtig doet, je kan het ook op een normale manier zeggen zonder vetgedrukt.

Het is niet eens haar paard. Hij is van haar moeder en haar moeder denkt op zich wel heel erg aan mij, wat ik heel leuk en lief vind. Ze heeft net genoeg tijd voor haar eigen paard, laat staan 2. En ik ben ook weer niet zo van nee ze mag niet, als ze er goed op rijd dan misschien waarom niet, maar dan hoef ik het nog niet leuk te vinden

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:23

Klinkt wel duidelijke jaloezie in voort, het blijft haar moeders paard. Als mijn verzorgster zo zou reageren zou ze haar spullen mogen pakken! Vind je erg kinderachtig!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:36

naja...waarom je verdedigen als je je niet schuldig voelt meid?

meer kan ik daarop niet zeggen

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:33

Waarvoor rijd je niet lekekr op je eigen paardje meis?
In je profiel heb je er 2 zelfs
Ga je toch l;ekker op hun rijden?

Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 23:46

Hoe kom je erbij dat ik een eigen paard heb???

En waarom zou ik me schuldig voelen, ik voel me niet schuldig. Ik mag me verdedigen, omdat jij me aanvalt, niet omdat ik me schuldig voel.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:48

Oww whahaha, sorry verkeerde profiel gekeken, haha foutje
zal voortaan beter uit me Wow! kijken hiih
Solly Bloos!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:48

waarom je verdedigen voor iets wat je niet doet? is onzinnig en energy verspilling
ik zie ook geen paarden in haar profiel hoor! persoonlijke info en paardeninfo zijn volledig leeg trouwens
daarbij vind ik mijn eerste bericht niet zo aanvallend hoor Verward Schijnheilig

Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 23:51

dat vetgedrukte zegt genoeg, en trouwens ik zou al blij zijn met 1 eigen paard en ga ik niet op een ander paard rijden.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 00:01

het vetgedrukte is om duidelijk te maken wat jij zegt Lachen
dus eigenlijk om verwarring te voorkomen, niet om aan te vallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:51

Tja het paard is nou eenmaal niet van jou. Maar ik kan wel begrijpen wat jij voelt... het is erg vervelend. En als het idd. zo is dat ze alleen nog maar op jouw verzorghafje wilt, dan kan je dat eventueel gaan bespreken met haar moeder,wat die er van vindt.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:53

snap wel dat jij het vervelend vind,
maar het is gewoon niet jou paard, en je mag blij zijn dat je zoveel mag met je verzorgpony!