Hierbij verklaar ik het Pennyseizoen voor GEOPEND!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:09

jaa bij ons kwamen laatst 2 meisjes.
Mag ik misschien op die pony rijden( Onbeleerde Pony)Erg schrikachtig.

Ik zei, Je mag het proberen , maar of je het lang volhoud weet ik niet Haha!
Waren ze gauw weg.

Verder komen er altijd bergen met kindertjes op me af, als ik aan het mennen ben met oscar.
Is ie van jou.
Ik-JA
Rij je erook op
Ik- Nee
Mogen wij dat doen
Pfff.
En ga zo maar verder.

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:30

Jah ik ben blij dat ik afgelegen op een boerderij sta(pensionstal) heb er gelukkig geen last van Haha!

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:47

parouscha schreef:
Rij je erook op
Ik- Nee
Mogen wij dat doen


Whahahahahaha *LOL* (sorry vind het een erg grappige opmerking *LOL* ze hadden zeker een "natuurlijk mogen jullie op mijn paard rijden ookal doe ik dat zelf niet, jullie doen het vast geweldig" verwacht *LOL* )

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:11

Nou hier is eht helemaal erg..Ze hebben van de week gewoon op Asterix gezeten :S:S:S:S 2 jr oud.. en nog geen eens pennymeisjes maar PENNYJONGENS .. Heel erg.. De volgende keer zijn ze van mij... Kan er geen pennykids verbod komen?? Fok verbod???? Tong uitsteken:P:P

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:12

Zo'n mega actie had ik ook!! Was op een dinsdag of zo, zijn er alleen 's avonds manegelessen, naja eentje maar Tong uitsteken
Dus er was zon blaagje 's middags (pinksteren of zo, iedereen was vrij) en die ging mij even helpen met mn verzorgpony-ding die ik los ging gooien, en ze wilde em wel vasthouden hè, want pony kwam uit de wei, dus zij ging hem wel even meenemen. Pakt ze bij het halster het halstertouw, heel kort, de rest sleept op de grond..
Ik uitleggen waarom dat niet kan, pakt ze em bij 't uiteinde Rolleyes
En ging ze vragen of er bij ons op de manege proeflessen waren, "want ze had in de Taptoe gelezen, dat elke manege een gratis proefles gaf ..." Haha volgens mij doet onze manege dat écht niet. En toen wilde ze oook wel even op Mira rijden, *had noooit paardgereden* want Mira was zo klein en schattig... [lees: Welsh, 1.48 en tonnetje rond Tong uitsteken ]
Ik heb me kapot gelachen Bloos

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:18

Haha grappige verhalen hier Haha!
Zazou staat op een manege gestald, dus penny genoeg Knipoog
Zazou is mn verzorgpaard en dan gaan ze aan dr eigenaar vragen of hun dr mogen verzorgen, en dat ik dan weg moet.. Die zijn dan wel weer irritant..
Of dan sta ik te poetsen, komt er een meisje van 6 jaar me toe of ze mag helpen poetsen. Nou oke kan geen kwaad Knipoog Gaat ze helemaal bij dr achterbenen staan, erachter om dr staart te borstelen. Ik weet wel dat Zazou mij nooit zou trappen maar ik weet niet hoe ze is tegen kleine meisjes, die aan je staart trekken.. Ik zeg er wat van en dan loopt ze weer naar voor, na 1 minuut gaat zre gewoon weer dr staart doen! Super irritant!
Of ik had een keer wedstrijd en stond Zazou te poetsen. Meisje vroeg of ze op Zazou mocht zitten. Voordat ik antwoord kon geven tilde haar vader dr op Zazou. Pff en ik moest opzadelen en dat kind bleef heel de tijd zitten. Als ik haar eraf wou halen, ging ze huilen. :@ Boos!
Maar je hebt ook grappige pennymeisjes/jongens Tong uitsteken
Er vroeg iemand of Zazou soms een meisje was. Ik: ja het is een merrie
PJ: Ja dat zie ik aan die mooie, felle kleuren..
Verward Zazou is donker-isabel Haha!
Ik heb me dood gelachen Haha!

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:58

zazoutje schreef:
Haha grappige verhalen hier Haha!

Het is maar wat je leuk vind... Schijnheilig

Heb gelukkig nog geen pennymeisjes gesignaleerd dit jaar...
Heb namelijk een pennyloos seizoen besteld bij de Divoza... *LOL*
Hopen dat het werkt...Lips are sealed

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:04

Jeeej pennys zijn geweldig Haha!

dundayescape

Berichten: 98
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 17:47

ik rijd op de hollandsche manege in amsterdam die manege is midden in de stad dus daar komen heeeeel erg veel mensen eens even de paardjes aaien, ouders tegen hun kind: kijk paardje zullen we paardje aaien enz, een aantal paarden staan in stands ouders weer: niet daar heen gaan hoor dan gaan ze trappen enz, ik begrijp je helemaal ik zie het al voor me een pony in een speeltuin komen alle kinderen op je af rennen , blegh!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:10

zijn jullie dan zelf nooit pennymeisjes geweest *diep beledigd*

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:50

Jaa tuurlijk wel ikke wel iig

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:48

Ja ik was vroeger ook een pennymeisje, maar ik was (en ben nog) niet brutaal
Heb ook nooit gevraagd of ik op een paardje mocht zitten ofzo en zonder toestemming heb ik al helemaal nooit gedaan/gedurfd

Verder kom ik weleens pennymeisjes tegen als ik met m'n verzorgpony over straat ga, is best grappig, maar ik kom dat ook meestaal geen asociale kinderen tegen die vragen (of eisen Boos! ) of ze mogen rijden....Ze vragen wel vaak of ze even mogen aaien (Het is een shet dus aantrekkelijk voor die kleine kinderen Haha! )

Wel hadden we vorig jaar een stelletje asociale kinderen in het weiland die Roxy (een toen 3jarige welsh) wel even beweging gingen geven
En die gingen ook nog een grote mond lopen geven *kotssmiley*
Waarschijnlijk dezelfde kinderen die de hengst een keer hadden losgelaten tussen de merries Verward Ook lekker stom Boos!

Zie dit topic (is oud, dus niet meer reageren Tong uitsteken):
[JH] Wat ik vandaag nou had...

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:23