niemand kan mijn shadow vervangen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:30

Pablolover schreef:
ik begrijp goed dat iemand zoiets zo lang mogelijk uitsteld (zou ik misschien ook doen) maar ik geef mijn mening. ik denk er zo over door de dingen die ik gehoord en gezien heb, en die zijn misschien wel heel anders dan de werkelijkheid. Dat geeft mij toch net zoveel recht om te reageren als andere bokkers die er nog minder van af weten.

Ik vind deze mening iets anders dan de mening van de andere bokkers.
Die steunen Carina, jij strooit zout in een open wond.
Lees anders haar profiel eens, dan weet je waarom Shadow niet eerder is ingeslapen.

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:41

Pablolover schreef:
hallo, ik geef mijn mening en dan ben ik opeens een pennymeisje, bla bla bla???? lekker sociaal leven heb je dan, maar daar gaat dit topic toch niet over (!?)


Jij hebt dit leven niet begrepen meisje, je stelt me echt teleur ik had je volwassener ingeschat!
Dit heeft echt niets met een sociaal leven te maken!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:52

En Pablolover, ook als je bij iemand op de dezelfde stal staat, ben je erbij geweest dat de artsen het met de TS hebben besproken? Je kunt hier wel tekeer gaan over mensen die er minder verstand van hebben, maar de EQ van de gemiddelde bokker (en lees goed, EQ = Emotionele Quotient) ligt hier gemiddeld toch wat hoger dan wat jij nu laat zien.

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 16:04

kelly jij heb altijd al je woordje klaar.. je bent 14 en weet het altijd beter, zelfs beter dan iemand van 20 met 10 keer zoveel levenservaring dan jou.. maar als je eenmaal een keer zelf in zo een situatie terecht komt.. dan kom je jezelf wel tegen....

kwak

Berichten: 90
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:09

Shadow12 schreef:
kelly jij heb altijd al je woordje klaar.. je bent 14 en weet het altijd beter, zelfs beter dan iemand van 20 met 10 keer zoveel levenservaring dan jou.. maar als je eenmaal een keer zelf in zo een situatie terecht komt.. dan kom je jezelf wel tegen....



Je hebt helemaal gelijk Carina!!!!! . Je hebt je best gedaan voor je paardje.!!!!! Ook al is het zo afgelopen.

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:10

Shadow12 schreef:
kelly jij heb altijd al je woordje klaar.. je bent 14 en weet het altijd beter, zelfs beter dan iemand van 20 met 10 keer zoveel levenservaring dan jou.. maar als je eenmaal een keer zelf in zo een situatie terecht komt.. dan kom je jezelf wel tegen....


Hihi, ik dacht dat je het over mij had, totdat ik 14 las

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 16:11

voor de rest lieve cassidy, kel & marijk bedankt v0or de lieve steun OK dan!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:12

"The more I learn, the less I know"

Pablolover moet kennelijk nog een heleboel leren.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:12

Shadow12 schreef:
voor de rest lieve cassidy, kel & marijk bedankt v0or de lieve steun OK dan!


You're very welcome Ach gut

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 16:15

ik heb egt alles maar dan ook alles geprobeerd voor me paard... wat wil je ?? me paard betekende ALLES voor mij... ik wou haar niet kwijt.. Huilen toen er bleek dat ze kanker had.. wist ik niet wat ik moest doen... shadow moest ingeslapen worden.. en dan ?? hoe moest ik verder.. zonder haar ?? no way.. ik kon me geen leven zonder me paard bedenken.. en wou dat ook niet.. we hebben alles voor haar gedaan maar de natuur was sterker in dit geval.. ik herinnder het me nog als de dag van vandaag.. en mis haar nog heeeeeel erg.. en dit maakt het er niet makkelijker op.. me paard heeft rust.. nu moet ik alleen nog rust vinden.. en dat is gew0on heel moeilijk...

Cowgirl

Berichten: 23750
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:20

Citaat:
ik heb egt alles maar dan ook alles geprobeerd voor me paard... wat wil je


Ik wil dat je je niet meer zo moet verdedigen tegen over anderen en dan met name pablo lover.

Jij hebt (ik heb net je profiel gelezen) gewoon alles gedaan wat maar mogenlijk was, helaas greep de natuur eerder in dan jij had kunnen denken.

Dus laat je niet in de hoek trappen, huil nog lekker en tijdje door over je paard dat is gewoon goed OK dan!
Je zult zien dat het straks een plaatsje krijgt en net als wat Cassidy zegt een paard zoekt zijn baas uit: zul je hem/haar straks wel tegen komen.

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 16:45

JA ..ik weet het ook wel.. maar vind het gew0on ontzettend moeilijk en vind het gew0on naar dat mensen zulke dingen zeggen.. maar iig bedankt en ik zal je raad opvolgen ....

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:02

Cowgirl schreef:
Citaat:
ik heb egt alles maar dan ook alles geprobeerd voor me paard... wat wil je


Ik wil dat je je niet meer zo moet verdedigen tegen over anderen en dan met name pablo lover.

Jij hebt (ik heb net je profiel gelezen) gewoon alles gedaan wat maar mogenlijk was, helaas greep de natuur eerder in dan jij had kunnen denken.

Dus laat je niet in de hoek trappen, huil nog lekker en tijdje door over je paard dat is gewoon goed OK dan!
Je zult zien dat het straks een plaatsje krijgt en net als wat Cassidy zegt een paard zoekt zijn baas uit: zul je hem/haar straks wel tegen komen.

Ben ik het helemaal mee eens jij weet wel beter. sterkte

roxie
Berichten: 217
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:00

zeg pablolover, ik ken je dan wel niet, maar tjoonge tjonge ik wil je niet eens kennen, denk eerst eens goed na voordat je met je oordeel komt, ken carina goed genoeg om te weten dat ze de juiste beslissingen heeft genomen op de juiste momenten!!!!!!! hoe durf je je zo uit te laten hier op bokt, wees dan zo flink en zeg t haar gewoon recht in haar gezicht, maar het beste advies is: zeg jij maar helemaal niks

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 09:15

lisan of marleen uhmm Verward bedankt voor de lieve reactie.. dat kindje weet niet beter Knipoog ...