het is zo moeilijk om een bijrijdster te vinden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:39

Jaaa, wat Amberto heeft had ik ook.. Ik bied een superleuke fjord aan, willen ze liever een dressuurpaard met de knoppen erop.. Tjeez.. Laat dan maar..

Ik heb gelukkig inmiddels de beste die er is.. Een vriendin die ik al meer dan 20 jaar ken.. We zijn een poosje uit elkaar gegroeid, terug gevonden en zij rijd mijn fjordenbaal nu Haha! Ben er helemaal gelukkig mee en ze komt wanneer ze tijd heeft Haha! Echt toppie!!

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:44

Tallie1979 schreef:
Jaaa, wat Amberto heeft had ik ook.. Ik bied een superleuke fjord aan, willen ze liever een dressuurpaard met de knoppen erop.. Tjeez.. Laat dan maar..


Ik ben ook lang opzoek geweest naar een bijrijdster, ik heb een Z paard en zelfs dat vinden ze niet goed genoeg omdat ze niet gelijk doet wat ze willen.
Nu heb ik gelukkkig een leuke bijrijdster gevonden mijn nichtje Haha!

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:48

Soms is de oplossing dichterbij dan je denkt Knipoog

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:51

Ik ben al een heeeeeeeele tijd op zoek naar een bijrijdpaardje! echt onmogelijk om er eentje te vinden, hier in de buurt! word ik is een keertje uitgenodigd om te komen kijken... staat daar een b- pony van 3 die ik mag in rijden, en 180 per maand betalen.... ik durf niet op het beestje te zitten... zo klein.... echt belachelijk.

Maar ja zo gaat dat hier in amsterdam en amstelveen...

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:54

Ik weet wat je bedoeld.. Hier in de omgeving barst het van de jonge bijrijdsters maar vrijwel allemaal zonder echte ervaring.
En als ik een bijrijdster neem,moet mijn paard er opvooruit gaan of gelijk blijven.
Maar het moet zeker niet zo zijn dat ik flink aan het werk moet nadat zijb gereden heeft.
Dat zij eruit rijd wat ik er daarna weer in moet rijden.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:55

En buitendat heeft Destiny een waslijst van een gebruiksaanwijzing.
En je moet echt openstaan voor die gebruiksaanwijzing anders kom je er geen stap mee verder.
En 9 van de 10 mensen , wil geen compromissen sluiten of zich verdiepen in het aparte gevalletje Destiny, Tsja en dan werkt het gewoon niet!!

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:57

Mijn paard heeft een goede ruiter nodig, met een jong meisje die 3 gram weegt gaat hij aan de haal.. Tong uitsteken

Gelukkig Rijd Kim ( mijn bijrijdster ) net zoals ik ( misschien zelf beter ) dus daar durf ik hem aan over te laten

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:10

Tja hetzelfde probleem heb ik ook, pffff het is echt verschrikkelijk om een iemand te vinden die leuk kan rijden en nog betrouwbaar is ook

Fannytje
Berichten: 335
Geregistreerd: 15-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:30

sjonge en hier is het nog wel zow moeilijk om een verzorgpaard/bijrijdpaard te vinden, in GEMERT.... ben nu al 1jaar op zoek... Boos!

Fannytje
Berichten: 335
Geregistreerd: 15-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:30

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:43

Wij hadden een bijrijdster gevonden, loopt het spaak vanwege de verzekeringstoestanden hier Boos!
In het kort komt het er op neer dat ze onverzekerd zou rondrijden als de pony niet door de eigenaar (of een volwassen gezinslid) vastgehouden wordt.
Lekker rijden dan


Gelukkig is een bijrijdster voor ons geen noodzaak. Nu rij ik de pony gewoon zelf iets vaker.

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:17

Hier in Rijnsburg is ook serieus NIKS te vinden Scheve mond Geen verzorg/bijrijdpaardje...
Ik verzorg nou wel een pony in Oegstgeest, maar dat is echt niks, ik mag er ongeveer niks mee doen.. Ja een beetje pennymeisje spelen...
Maar goed ik ben wel helemaal weg van die pony, maar het is jammer dat ik niet iets heb waar ik iets mee kan.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:52

lovesfjords schreef:
In Apeldoorn zijn ook geen verzorgpaardjes te vinden hoor..of je moet 10 km gaan fietsen of je moet 18 zijn maarjah..


Stel je voor... 10 km...
Dat is gewoon 25 minuutjes hoor. Schijnheilig

sweetybeatle
Berichten: 13
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:54

dat heb ik dus ook ik zoek ook een verzorgpaard en in delft geen 1 tevinden nie normaal mee wil echt gewoon weer lekker met de paarden bezig zijn niet alleen maar thuis zitten nixen of beetje door die poedersuiker stad lopen maar jah kijk maar op me profiel als der iemant is die in delft een paard heeft staan en een verzorgster zoek wil je me dan mailen groetjessss meer info op me profiel
latersss
Haha!

blackstar

Berichten: 3190
Geregistreerd: 03-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 22:01

Gelukkig heb ik nu eindelijk een leuk meisje gevonden, woont wel een eindje weg en is 15 jaar. Maar het belangrijkste is, ze gaat goed met de pony om en wil graag les nemen.
Mij hoor je nu niet meer klagen

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 09:51

hier in omgeving barendrecht (en heerjansdam en rotterdam zuid)
is ook niks te vinden..
nou bof ik met piaffe (hoogstens 10 minuutjes fietsen) maar een vriendin van mij is ook hard op zoek naar een bijrijdpaardje en er is gewoon bijna niks te vinden..

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 10:51

ik ben al ruim een jaar op zoek naar een bijrijdster.. Tot nu toe 3 keer iemand gehad. De eerste had geen tijd meer, de 2e kwam precies toen bram kreupel werd en vond dit blijkbaar niet acceptabel (terwijl er nog een ander paard stond dat ze zou mogen rijden, maarja ze kwam ineens niet meer opdagen) Ik stuurde een mailtje of ze nog wel eens kwam, ik ben meestal werken als zij zou komen.. kreeg ik een heel bot mailtje terug met "ik had al gezegd dat het te ver was"... Was net 10 min met de auto.. ik hem wel langer moeten reizen voor een bijrijdpaard.. het lijkt wel of 8 v.d 10 mensen niks voor een paard overhebben... het regent, oh nu komen we niet hoor... Ik word er behoorlijk moe van, ik dacht laatst iemand gevonden te hebben.. Ze zou nog mailen om af te spreken welke dagen ze definitief zou komen...dat is nu bijna 3 weken geleden..nog steeds niks gehoord.. Scheve mond
Ik ben behoorlijk makkelijk met sommige dingen betreft, en ja het klopt dat ik afgelegen woon, maar met de auto ben je er zo..
Ik heb een paar dorpen verder een paardje gereden, was 20 minuten met de auto en ik reed ik 4 keer per week heen terwijl ik ok nog gewoon werkte en m'n eigen pony had...
Ik weet dat er meer mensen met dat verantwoordelijkheidsgevoel zijn, maar die wonen blijkbaar niet hier in de buurt

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 13:07

Hallo!!!
Ik woon in amersfoort.
En ik ken super veel mensen die een verzorg paard zoeken.
ABSOLUUT geen penny meisjes!
Rond de 15 jaar.
Ik zelf heb ook een verzorg paard in amersfoort.
Zelf zou ik er dus geen tijd voor hebben,
maar als je nog steeds iemand zoekt, weet ik er genoeg.
Bijvoorbeeld: richtjes zusje had een tinker, en een vriendin van mij verzorgde die tinker.
En nu dus niet meer omdat die tinker (tiko) verkocht is,
zij is ook gewoon op zoek naar een verzorg paard.

Maarre ik hoor dan wel van je als je nog op zoek bent!

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:52

ik fiets iedere dag een half uur heen en een half uur terug naar mijn verzorgpaard. En in het begin mocht ik nog niet eens rijden alleen maar poetsen enzo. Maar daar was ik al heel gelukkig mee. Nu mag ik hem ook rijden, en het is een superpaard! moet er nog wel bij zeggen at ik naast mijn verzorgpaard wel 40 uur werk!!

vind het best knap van mezelf dat ik het volhou!!!

Mooo
Berichten: 44
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:00

Hoi marieken!
Ik ben manon, een meisje van 14 jaar (over 3 weken 15) en k wil supper graag je pony verzorgen! ik woon in amersfoort en heb al verschillende pony's verzorgt!
Groetjes manon

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:09

hey ben je nog steeds op zoek naar een bijrijdster?
en is het voor je fries?

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:59

Ik ben op moment ook op zoek, maar krijg wel redelijk veel reacties. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten? Ik heb namelijk nog nooit een bijrijdster gehad Bloos!

Sam22
Berichten: 41
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:34

Ik denk dat ik dan de enige ben die geluk heeft gehad..... hahahaha... ik (bijrijdster 21 jaar met 16 jaar moeilijke fjordenrijervaring Knipoog ) had binnen 24 uur een KWPN ruin (highlinexschalkhaar) op een hengstenhouderij waar ik alles mee mogen doen.... en als vergoeding alleen maar een handje te moeten helpen op de hengstenhouderij en de hoefsmid te betalen..... hadden ik even mazzel.... Haha!

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:39

essiedepessie schreef:
moet je in volendam eens gaan zoeken.. geen bijrijdpaard te vinden....

In Sittard en omgeving is ook nix te vinden, of het is te ver weg. Bij het paard dat ik nu heb moet ik de Windraak opfietsen. Da's een tamelijk moeilijk te fietsen "berg". Mensen die bij mij in de buurt wonen weten wat ik bedoel ..

Edit -> Btw weet ik nog nieteens of mn ouders het goed vinden

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:34

hallo!
waar staat je paard in amersfoort?
En het is voor de fries toch?
Een vriendin van mij (15 jaar) zou hem wel willen verzorgen.
*LOL*
Ik hoor wel van je OK dan!