het is zo moeilijk om een bijrijdster te vinden

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loesjuhh

Berichten: 975
Geregistreerd: 20-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:50

ook willen veel mensen van stallen (bijv. dressuur, spring of andere stallen) je paard mee berijden!
ik weet niet hoe het precies gaat, maar dan weet je vast iets!

Baksleep1

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:13

hoi

Ik ben opzoek naar een bijrijpaard..
maar heb nog niets gevonden...het is niet zo dat ik supper wanhopig ben maar het is wel een wens *LOL*
dus als iemand nog iets weet in de omgeving van enschede dan hoor ik het wel ik ben 17 jaar

groetjes

pianka

Berichten: 660
Geregistreerd: 05-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:32

kootjuh schreef:
in Den Haag is ook echt nergen een bijrijdpaard te vind!! veel schrijven erbij boven de 18, maar ik zelf vind dat gel*l het gaat niet om je leeftijd maar het aantal rijervaring die je hebt en hoe je zelf bent tegen over het paard!!


Ik ben zelf ook geen 18, maar heb een poosje een e-pony mogen rijden waar ze eigenlijk ook iemand van 18 voor zochten. Maar ik kreeg een kans omdat het in de buurt was en ik mischien wel veel verantwoordelijker was als iemand van 18. En met rijden heeft het weinig te maken. Helaas moest ik daar na een poosje alweer mee stoppen... Verdrietig

Fenn

Berichten: 6180
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:18

*Tamara* schreef:
Tsja, weet je wat volgens mij ook het probleem is ( niet banketstaaflig bedoeld hoor! ) maar de meeste mensen die een eigen paard hebben en een bijrijder zoeken, willen iemand met ervaring.Dus niet iemand van de manege, want eerlijk is eerlijk, op de meeste (ik zeg meeste, niet allemaal!) maneges leer je niet echt goed rijden, tenminste, niet goed genoeg om zomaar eens op een privepaard te stappen. Maar als een vrouw met 10 paarden mij 4 jaar geleden niet de kans had gegeven op 1 van haar paarden te rijden en priveles te nemen, was ik nog steeds niet van die manege weggeweest en had ik ook niet al die paarden gereden die ik nu gereden heb. Dus maybe is een manege nog niet zo'n hele slechte oplossing, ga daar gewoon eens langs, bekijk eens wat meiden die daar rijden en als er een meisje bij is die je bevalt spreek haar aan en vraag of ze soms interesse heeft. Je kan haar altijd laten komen en daarna beslissen of ze wel of niet bij jou en je paard past. Geef het een kans, er zijn ook echt wel manegemeiden die goed kunnen rijden, en die zijn vaak hartstikke blij als ze jouw paardje mogen doen! En dat hoeven heus geen Pennymeisjes te zijn, als je naar lessen wat later in de middag/avond gaat, zijn dat vaak wat oudere meiden dus maybe zit daar wel wat tussen. Het is maar een ideetje hoor, maar iig succes!


Ik ben zo'n meisje die later in de middag rijd. Bij mij in de les zitten ook een paar oudere (ik ben zelf pas 13) die denk ik heel graag een bijrijpaard willen. Ik zelf natuurlijk ook. Misschien moet je idd gewoon is bij manege's rond kijken. Er rijden natuurlijk ook meiden die helemaal niet kunnen rijden, maar vaak genoeg ook wel hoor! (en die kunnen luisteren)

Baksleep1

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:01

Achja het is moeilijk om de de perfecte bijrijdster of verzorgpaard te vinden.. maar geef toe het is de moeite waard.
Ik ben ook nog steeds opzoek,dus kom maar op Haha!
Wel het liefst in de omgeving van Enschede, (heb scooter)

Baksleep1

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 18:18

Helemaal niets Boos!:(

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:48

Haj natasha!
Ik kom best vaak in glanerbrug,
daar wonen mn oom en tante namelijk.
Er staan overal en nergens paarden,
als ik jou was zou ik gewoon even rond vragen.
rij je nu op een manege ofzo?
Mijn nichtje namelijk ook, ik ben alleen ff de naam van die manege kwijt,
ik zal het nog ff navragen,
volgens mij zijn daar namelijk ook verzorgpaarden beschikbaar!
Ik heb er zelf een keer mee mogen rijden, om een nieuw paard uit te proberen, was echt vet! Pling

kus marieke

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:55

Ik ken het wel inderdaad vooral als je een beetje afgelegen ligt(de stal dan) gelukkig heb ik meteen de middag nadat we mijn paard gekocht hadden een vriendin van me gebelt en was het meteen geregelt!

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 18:01

Ik ben eigenlijk nu ook weer opnieuw op zoek naar een verzorgpaard.
Maar het meeste is wel voor 18 of ouder of 16, iets in die richting.
Ik zeg niet iedereen want bij sommige maakt leeftijd niet uit ik moet alleen nog eentje vinden waarbij het niets uitmaakt Tong uitsteken en die ook nog in hellevoetsluis is Knipoog .

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 18:19

Succes,
en kijk misschien ff op marktplaats he, je weet maar nooit wat er tussen staat!

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 18:21

Franklin schreef:
Succes,
en kijk misschien ff op marktplaats he, je weet maar nooit wat er tussen staat!


Ik heb al gekeken en er is wel eentje maar die vraagt een bijdrage en die kan ik niet leveren Scheve mond

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 18:35

Ja dat is bij de meeste een nadeel he..
naja als ik iets weet zal ik het ook melden.
succes

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 12:45

Ik ben ook op zoek naar een bijrijdster, tot nu toe niks gevonden *zucht*. T zal wel aan de regio liggen denk ik? Scheve mond

kimversteeg
Berichten: 89
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 16:39

Franklin schreef:
Haj natasha!
Ik kom best vaak in glanerbrug,
daar wonen mn oom en tante namelijk.
Er staan overal en nergens paarden,
als ik jou was zou ik gewoon even rond vragen.
rij je nu op een manege ofzo?
Mijn nichtje namelijk ook, ik ben alleen ff de naam van die manege kwijt,
ik zal het nog ff navragen,
volgens mij zijn daar namelijk ook verzorgpaarden beschikbaar!
Ik heb er zelf een keer mee mogen rijden, om een nieuw paard uit te proberen, was echt vet! Pling

kus marieke


Nou ik woon ook in enschede en kan niets vinden , ik zoek net een paard om extra ervaring mee op te doen en natasjuh volgens mij ook want ze heeft zelf ook al een haflinger

Baksleep1

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 16:45

Franklin schreef:
Haj natasha!
Ik kom best vaak in glanerbrug,
daar wonen mn oom en tante namelijk.
Er staan overal en nergens paarden,
als ik jou was zou ik gewoon even rond vragen.
rij je nu op een manege ofzo?
Mijn nichtje namelijk ook, ik ben alleen ff de naam van die manege kwijt,
ik zal het nog ff navragen,
volgens mij zijn daar namelijk ook verzorgpaarden beschikbaar!
Ik heb er zelf een keer mee mogen rijden, om een nieuw paard uit te proberen, was echt vet! Pling

kus marieke


hey marieke,

Ik rij zelf niet meer op een manege ( leerde ik niet veel meer )
Ik heb vroeger op manege brilman in losser gereden wel een gezellige manege voor als je nog wat JONGER bent.

Misschien bedoel je manege Horstlinde ??

En net wat kimversteeg zegt ik ben meer opzoek naar een paard om extra ervaring mee op te doen, ik zelf een haflinger maar ben op deze boerenknol Haha! wel een beetje uitgeleerd *LOL*

Groetjes

Baksleep1

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 16:47

Maar marieke als je nog iemand weet zou dat wel mooi zijn natuurlijk

kimversteeg
Berichten: 89
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 16:49

hey Natasjuh ik wil je haflinger wel verzorgen als je iemand zoekt natuurlijk....hij is echt een schatje......stefano echt mooi paardje ::D
Hij ziet er echt goed uit zoals gewoonlijk

Baksleep1

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 16:55

kimversteeg schreef:
hey Natasjuh ik wil je haflinger wel verzorgen als je iemand zoekt natuurlijk....hij is echt een schatje......stefano echt mooi paardje ::D
Hij ziet er echt goed uit zoals gewoonlijk


hey kim ,

Ik ben niet opzoek naar een verzorger voor hem
Hij is wel een schatje ja Haha!
Maar wel veelste DIK nu hoor.... Boos! hij breekt ja elke keer uit , maarja dat grasbuikje gaat er straks wel weer af *LOL*
En dan zit ie hopelijk weer lekker in z'n vel

Zal morgen wel ff foto's maken deze dikzak Cheese!
Kun je het zien ....echt erg gewoon
[img]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=895565&key=ZECVJXZI [/img]

zijn schatige hoofdje Lovers

Baksleep1

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 16:57

Afbeelding

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:26

Hier is het ook hopeloos om een verzorgpaard te vinden, genoeg mensen bieden zich aan, maar er zijn te weinig mensen die iemand nodig hebben.
(dus bij deze; zoek je een verzorgster in/rond Huizen, pb me Tong uitsteken)

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:18

Okee ik zal ff blijven kijken voor jullie.

Suzanne

Berichten: 2510
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:14

hallo hier in ridderkerk is juist geen bijrijdpony te vinden ik ben al heel lang aan het zoeken maar ik kan gewoon niks vinden en als ik iets heb moet ik er voor betalen en dat kan ik niet omdat ik nog maar 13 ben en ik mag het ook niet

Baksleep1

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:56

Franklin schreef:
Haj natasha!
Ik kom best vaak in glanerbrug,
daar wonen mn oom en tante namelijk.
Er staan overal en nergens paarden,
als ik jou was zou ik gewoon even rond vragen.
rij je nu op een manege ofzo?
Mijn nichtje namelijk ook, ik ben alleen ff de naam van die manege kwijt,
ik zal het nog ff navragen,
volgens mij zijn daar namelijk ook verzorgpaarden beschikbaar!
Ik heb er zelf een keer mee mogen rijden, om een nieuw paard uit te proberen, was echt vet! Pling

kus marieke


En weet je al welke manege het was ?

kimversteeg
Berichten: 89
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 00:42

Wat vinden jullie dan de PERFECTE bijrijdster.
Ik bedoel dat ik vindt dat je mensen met minder ervaring ook een kans moet geven...Kijk maar eens op marktplaats het er zijn daar wel mensen in overijsel die iemand zoeken maar dan is het vaak van als je dit of dat niveau niet hebt dan hoef je niet te reageren en dit begrijp ik ook wel want je wilt natuurlijk het beste voor je paard maar zo krijgen de mensen met minder ervaring NOOIT een kans want zo leer je echt niet op een manege rijden ......op manege paarden.....
Ik bedoel als diegene goed en verantwoordelijk met je paard omgaat dan is het toch oke ...hij/zij zal les kunnen gaan volgen om wel op dat niveau te komen waar jij naar opzoek bent....

Vaak lees ik ook dat mensen zitten ze 'zeuren' van dat ze niemand kunnen vinden en al veel verschillende mensen op kennismaking hebben gehad maar denken jullie nu echt dat diegene gelijk alle knopjes van je paard weet te vinden en gelijk een keer op z1 niveau loopt terwijl ze net een half uur op je paard zit....

Mijn mening is gewoon dat je mensen met minder evaring ook een kans moet geven ....

Baksleep1

Berichten: 316
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 00:47

Ja daar heb je wel gelijk in kim , maar ik hoor ook vaak dat mensen toch echt in kun advertentie hebben gezet,,,,geen beginners ,,, en dan reageerd er iemand die net 3 weken op een manege rijd en denkt dat zij wel even op een kwpn'er van 1:70 rijd.... pfff...zulk soort mensen verpesten het gewoon voor de mensen die wel serieus willen rijden..

Dus ik denk dat mensen daarom een hoger niveau vragen als er dan iemand reageerd is het hopelijk niet zo hopeloos hahah Haha!

Maarja ik rij zelf ik ook niet op een bepaald niveau maar een bijrijpaard vinden om extra ervaring mee op te doen is hier niet te vinden ....