Nou, voor mij was het vandaag voor het eerst binnen op concours dit jaar en ik was bang dat madam weer af zou slaan......ik ben er maar lekker vroeg op gaan zitten, uitgebreid losgereden zonder al te veel problemen, in het begin keek ze wel steeds in de spiegel daar (hee, ben ik dat? echt? schrik!) en toen er iemand een deken ophing was ze even bang, verder nix aan de hand. Toen moest ik de proef nog natuurlijk. Ik heb rustig de tijd genomen met om de ring rijden etc. Ze deed niks! (nog niks, dacht ik toen) Uiteindelijk ging het best lekker, hoewel ik toch aan een paar oefeningen niet toekwam omdat ze door m'n been heen liep, de open bakdeuren waren echt eng!
Ik was al hartstikke blij dat ik de ring fatsoenlijk door kon rijden, later helemaal zonder problemen. ik was dus al helemaal blij, rijd ik een fout in de proef......
zijn er direct van die bijdehante mensen die zeggen 'ja, dat heb je hè, moet je maar niet uit je hoofd rijden'........naja zeg. Laat ze oprotten. Ik doe dat altijd, en tsja, er kan eens wat misgaan...ach, ik was daar ook niet om punten te rijden maar om de ring door te komen.
Ik kon er wel om lachen, de jury niet, want ik had 153 -2 is 151 punten.......naja, ik ben de dresuurproef rondgekomen deze keer, voor het eerst sinds augustus, geweldig! Ik ben benieuwd wat het woensdag in Dwingeloo wordt, dat wordt echt de laatste keer M2 (en ik kan nog nie eens een winstpunt rijden
\ ..... - 'k heb er toch al 10 bijelkaar)