Inzamelingsactie voor zwarte tuiger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 00:56

*Haalt haar ouders over om ook geld te storten*

Ik doe mijn best Lachen

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 10:03

Westernfreak schreef:
Hoe stuur je een aangetekende brief naar een onbekend adres ?


Dat gaat helaas niet. Of het moet toevallig een bekende van de postbode zijn Clown

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 18:51

Daarom dacht ik aan een adres van een familielid Haha!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:13

ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat. hebben jullie al gerechtelijke stappen ondernomen of laat je het voorlopig zo als het nu is. het lijkt me een moeilijke zaak. ik hoop dat er snel actie ondernomen gaat worden want jullie zijn nu de dupe van die handelaar en daar zitten jullie ook niet op te wachten denk ik. ik zou er iig werk van maken. stap desnoods naar het bureau voor rechtshulp, dat kost je bijna niets aan advies.

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:41

Is er nog nieuws ondertussen? ben ook wel nieuwsgierig geworden!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:29

Nu ik dit zit te lezen dacht ik gelijk terug wat de homepoaat gisteren tegen me zei: De hoogte van de schoft tot het diepste punt van de rug mag 20 cm verschil in zitten.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:27

We hebben het opgemeten Melissamanda, en het verschil is: 15 cm!

Heb zojuist een telefoontje gehad van iemand uit Zeeland die interesse heeft en wellicht komt kijken. Ze neemt een trailer mee, als het haar bevalt, dan gaat hij meteen richting Zeeland!
Ik word nog terug gebeld hierover.
O ja, ik was welkom om hem op te komen zoeken en hij komt dan eventueel bij shetjes in te lopen.
We gaan hem nu maar even opmeten, want ze waren ook wel geinteresseerd in zijn hoogte Haha!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:12

haha ik zat me net af te vragen of Volkore al gesmolten was met z'n zwarte pak aan, het was nl. zo stil!

Maarre WF, hoe weet die persoon dan van het bestaan van Volkore? En kunnen jullie hem eigenlijk wel zomaar verkopen?

manzano

Berichten: 23989
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:51

Vraag me af of je dat zomaar kan doen................ Scheve mond. Je bent geen eigenaar en volgens de wet dan beschikkingsonbevoegd, wat een VEREISTE is voor een geldige koop. Maar hoe het ligt in deze situatie kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Maar wees er wel voorzichtig mee.
Veel succes ermee iig.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 18:54

Hoho, wij verkopen hem helemaal niet zonder toestemming!
De eigenaar heeft uitstel van executie gegeven, zodat wij zijn centjes binnen konden brengen.
Die persoon weet via kapaza van Volkore, want daar heb ik hem op gezet. Inmiddels is er nog een enthousiaste koper, dus ik heb hoop dat Volkore een goede toekomst tegemoet gaat.
Nu moeten we nog even naar de camping lopen om de eigenaar te vinden...en praten over het geld. Of beter gezegd...de gelden.

manzano

Berichten: 23989
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:55

oow ok. Ik dacht al. Waar zit die eigenaar dan? Op de camping tegenover?

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:56

Dus de eigenaar heeft jullie toestemming gegeven om hem te verkopen? (waar hij dus zelf te beroerd voor is!)

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 22:57

De eigenaar lijkt inderdaad ergens hier tegenover te zitten. Waarschijnelijk in een van de zomerhuisjes...
Toen Volkore naar de slacht gebracht zou worden, hebben wij hem gezegd dat er diverse mensen (bokkers) waren die er anders over dachten en dat we hem wellicht nog een ander, goed tehuis zouden kunnen geven.
Na wat gewissewas over de prijs, had het paard 1 week uitstel, waarbij wij hem mochten verkopen (voor 750 euro). Toen is hier de actie gestart Lachen
We hebben dus toestemming om een nieuw baasje te vinden voor hem...vanaf die tijd hebben we de eigenaar overigens nog 1 keer gezien.

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 00:31

Ook wij hebben de advertentie gelezen en wij hebben al aangeboden om hem een goed plekje te bieden
We hebben nog genoeg ruimte over waae nog heel wat paardjes kunnen staan maar waar we Volkore het liefst willen laten lopen.
We weten nog wel niet wat Volkore moet gaan kosten maar we zetten nu al onze centjes aan de kant om hem op te gaan halen. Nu is het alleen nog maar afwachten of de eigenaar genoegen neemt met dat wat wij te bieden hebben.
Maar we doen er alles aan om hem op te mogen halen want dit paardje verdient dus echt de slacht niet!!!
We hebben inmiddels al contact gehad met Hoge Hexel en het is nu afwachten we hopen heel snel wat te horen.

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 00:47

enne.... wij brengen hem niet naar de slacht hij mag lekker de wei in en meewandelen met Charmotte en Fleetstreet en wat n=misschien nog wel belangrijker is WIJ nemen alle onkosten met alle liefde op onze schouders, maar als het met Zeeland doorgaat (wat heel jammer zou zijn voor ons natuurlijk) dan willen we best een ander paardje of pony opvangen!!!
We zitten te duimen en hopen een beetje dat wij binnenkort Volkore mogen ontvangen.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 08:14

Wat fijn Shelby, dat hij iig goed terecht gaat komen!!

manzano

Berichten: 23989
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:59

En hoe staat het er nu voor?? De eigenaar al gevonden?

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:05

wij hebben nog steeds niets gehoord en ik weet ookniet wanneer die andere mensen komen kijken maar wij staan in de startblokken om kennis te maken met Volkore, we hopen dat we dit weekend naar hem toe kunnen gaan maar dat ligt nog steeds aan die andere mensen, we hopen natuurlijk dat wij hem mee kunnen nemen en dan kunnen we via bokt iedereen op de hoogte houden hoe t met m gaat en foto's plaatsen. We moeten nog maar even geduld hebben pppffff Knipoog

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 15:56

De andere mensen wachten onze onderhandelingen met de eigenaar af...misschien voor jullie ook wel handig, want we proberen hem ervan te overtuigen dat 750 echt te veel is voor Volkore. Lachen
Volkore heeft dus eigenlijk een nieuw baasje, want als de Zeelanders hem niet nemen, gaat hij wel naar Shelby Lachen
Overigens zijn we zaterdag niet thuis (je kunt hem natuurlijk uit de wei plukken en "stelen" Schijnheilig )

CayeJarig

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:53

ok mischien heb ik niet goed gelezen. maar wat is er nu met het ingezamelde geld gebeurt> is daar Volkore van gekocht en dan geven jullie hem aan de nieuwe eigenaar?
Of wat?

sorry als ik iest DOMS vrag mss

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:15

Volgens mij is het geld verzameld, is het paardje nog altijd van de huidige eigenaar. En het geld word gedoneert voor de aankoop van het paardje, dus dat geld word gebruikt om het paard van te kopen, en de nieuwe eigenaar legt het resterende bedrag bij.

CayeJarig

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:46

ok dank je.. zo iets had ik ooit al eens begrepen mar ik snapte er niks meer van
Dank je wel voor de uit leg Haha!

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:44

hele subtiele hint

van wie kan ik een trailer lenen dan haal ik m vannacht nog op geen probleem!!!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:41

Al 10 dagen geen nieuws......? Schijnheilig

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:07

lees dit topic net pas, en ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er mee staat...
helaas zit ik op het moment zonder baan en dus ook zonder geld, anders had ik gedoneerd. Lachen