dus toen heb ik besloten een leren te nemen en ik geloof dat ik daar wel goed aan gedaan heb, want ze gaan veel langer mee.
Heb even op 2 zadels gezeten, de pagony dressage en rossner america, die laatste vond ik ietsje mooier maar die hadden ze alleen in maat 18 en dat was toch een beetje groot voor mij, en hij was een stukkie duurder. Heb dus maar die pagony meegenomen want ik kan hem toch nog ruilen.. het was nog maar de vraag of hij zou passen want Evita heeft niet zoveel schoft.
Toen ben ik gelijk naar stal gegaan en henk heeft me even geholpen. Aan de achterkant liggen die kussens heel erg mooi, de breedte van de boom was ook prima maar iets lag er aan de voorkant toch niet goed, want het zadel kiepert een beetje en hij schuift ook wat, morgen ga ik er eventjes mee rijden om te kijken hoe het dan ligt.
Maar bij ons op stal was nog een meisje dat haar zadel waarschijnlijk wil verkopen, we hebben hem er even op gelegd en hij ligt gewoon perfect!! T is ook een hardstikke mooi zadel zoals hij er uit ziet, een Ainsley (17 inch)
Morgen mag ik daar ook eventjes mee rijden om te kijken hoe het zit, een ander meisje had hem al eens geprobeert maar zij vond dat je niet zoveel contact hebt met je paard.. nouja we zullen zien!
of ik neem de ainsley, of ik ga terug naar divoza en neem de rossner america even mee.
wat vinden jullie van Ainsley, pagony dressage en rossner america?