Dus ik binnen peesjes gehaald en toen ik haar riep kwam ze wonderbaarlijk. Ik die peesje omgedaan en toen bleef ze staan. Volgens mij dacht ze dat ze vast gemaakt was ofzo. Toen tilde ze haar been heel hoog op. "hey!" dat been zat dus toch los. Andere been proberen en toen ook dat lukte is ze weggestapt.
Tijd om de andere ponies te halen. Eerst Spencer (een pipilangkouspaart

En marco een welsh A-tje en hartstikke fel. Ze gingen meteen ruiken en het ging best goed totdat Marco begon te meppen. nou barley nauurlijk meteen terug gemept! Marco ging opzij. Daarna viel marco nog een keer Barley aan maar die week dus geen mm. Ze is echt niet bang.

Toen Boyke erbij en marco wilde hem eerst voor zichzelf houden. Maar Barley wilde naar boyke en dus moest Marco weg. Tja Barley was echt de baas. Daarna was het rustig. Ze zette Marco helemaal uit de kudde.
Maar Boyke en barley liggen mekaar wel. Ze bleven de rest van de tijd erg dicht bij mekaar. Barley vind Spencer ook wel o.k. totdat ie haar probeerde te dekken.
Spencer is pas een week of 4 geleden gecastreerd. maar daar was Barley niet van gedient.
En toen ging ze rollen. In de modder

Daarna ging ze heel doelbewust haar halster van haar hoofd schuren. Ze ging namelijk liggen en toen met haar hoofd over de grond schuren. iets minder want dat lukte.
Ik heb het halster uit de wei gehaald maar kreeg barley dus niet te pakken. Die geniet van haar nieuw verworven vrijheid. Nou ja ze zal er wel uit komen als de rest er uit gaat.
Toch wel erg leuk.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-01-24 11:03 ]</font>