Weer gereden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 18:54

haha ik was zo ontzettend blond, mijn laarzen staan nog in friesland dus ben ik op mn zusjes oude laarzen gegaan (pakweg 3 maten te klein) ik keek op de lijst, ik dacht daarvoor nog ik wil niet op roma maar zal wel weer zo zijn, stond er rianne op roma Frusty begrijp me niet verkeerd, roma is een schat maar ik wil verschillende paarden uitproberen. nouja een wonder, roma was ontzettend bezweet dus mocht ik op orthos! damn wat een verschil, paard van 170 ongeveer geloof ik, en slooom! haha. ik moest aandraven hij viel telkens terug, aansporen (zie topic rijtech. ik heb gedaan zoals jullie zeiden wat was dat wennen!) hielp niet, zweepje erbij. na 10 minuten had ie wel door van he ik moet draven.
en hij viel niet meer terug *LOL*
het ging heel goed al had ik het gevoel dat ik als een zoutzak zat maar ik kreeg allemaal complimentjes over mijn houding echt geinig!
en orthos liep de hele tijd aan de teugel Lovers zelfs in de galop.
ik heb trouwens tegen sharon gezegd dat we bij shiraz zijn wezen kijken en toen zei ze: krijg je een eigen paard? wat tof! ja, dat is goed je bent nu nl. ook echt goed bezig met rijden!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 19:20

leuk man, ik hoope cht dat shiraz doorgaat, of gingd at al door?
Mafijn, als je mij op zo'n groot knol zet dan zie je nix meer van me trug.
Die complimentjes zijn altijd leuk, tone ik op Jeltje ging proefrijden ook, waar Jeltje de 's winters altijd stond die mensen vonden ook dat ik een errug goede zit en houding enzo had!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 19:21

zodra ik een prijslistje heb gemaakt (waar ik nu mee bezig ben, zie vmr) gat mn vader voor zover ik het heb begrepen zeggen dat de koop doorging.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 19:27

wat ontzettend gaaf dat je op orthos mocht! zon groohooot beest zeg..
maar wat leuk dat de koop bijna zeker is