Op zoek naar een nieuw zadel...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 22:52

Vanmorgen om 10:00 was ik bij Maggy. Lekker getut hoefjes geolied en haar voorbeen in een emmer met soda gezet ze heeft namelijk een onsteking gehad aan haar rechtervoorbeen, eh hoef dan.
Toen om 11:00 kwam mijn vader met de trailer en begon de ellende. Na ongeveer een half uur/drie kwartier stond ze er in. Beetje bij beetje met voer gelukt. Daarna moest ze 3 x poepen uit angst!!
Echt zielig. Toen naar Divoza, want ik had 's ochtends gebeld dat we langs kwamen. Nou Divoza is inderdaad een ****winkel!! Hadden ze de laatste 2 zadels waar we voor kwamen verkocht terwijl we n.b. gebeld hadden!!
Toen naar van Rijs in zevenhuizen. Daar kwamen we om 12:30 aan. Maggy uitgeladen en laten grazen, want de zadelmaker kwam een half uur later. Toen passen, meten, rijden en na een heeeeele tijd hadden we HET zadel!! Maar toen moest Maggy weer in de trailer. RAMP..
Eerst rustig, lukte niet. Inmiddels had ze natuurlijk best veel gegeten dus ook met voer lukte het niet. Uiteindelijk na 1,5 uur (..) een meisje zover gekregen dat ze haar pony eerst in de trailer laadde waarna Maggy volgde. Ook dat ging niet vlekkeloos maar na een heeele tijd ging ze er in. Met hulp van heel wat appels, omstanders en support!
Toen naar huis. Maar al die tijd (vanaf 10:00 uur) had ik niet meer gegeten... Ik was kapot. Om 17:00 uur waren we weer op stal en toen had ik geen zin meer om te rijden, gek he?! En heb Maggy lekker buitengezet. Morgen ga ik mijn nieuwe zadel proberen!!

En verplicht nu 2x per week oefenen met laden in trailer..
Het moet, want ik wil dadelijk lekker vaak naar het bos en strand, dus ze moet wennen...

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:56

Wat banketstaaflig van divoza zeg! Maarja, toch veel plezier met je nieuwe zadel! (En suc6 met oefenen voor op en af de trailer, dat doet die van mij gelukkig heel goed! Party!! )

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 10:50

Ik had ergens anders op bokt al gezien dat je niet erg tevreden was over de zadelmaker van Divoza in Zoetermeer.

Ik ben 3 keer achter elkaar bij Divoza geweest. (het passen van een winterdeken was al erg moeilijk.) En aangezien ik ook een zadel nodig had, ging ik ook steeds even bij de zadels kijken. Ook al sta je een half uur bij de zadels, zelfs dan komt er niet even iemand vragen of ze je kunnen helpen. Toen ik wat wilde vragen aan die zadelmaker kreeg ik een erg kort, bot en ongeintreseerd antwoord.
Mijn vriend, die zich verbaasde over de prijzen van sommige 2e hands zadels. kreeg de opmerking: Jij rijdt zeker geen paard, anders zou je zoiets niet zeggen. Hoe bedoel je bot!Toen wist ik het zeker, hier koop ik in elk geval geen zadel.

Maar wat voor zadel heb je nu gekocht?

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 11:00

Een euroline.... geloof ik?! We hebben tig zadels opgehad en uiteindelijk is het geloof ik de euroline geworden. Vandaag ga ik er voor het eerst mee rijden. Nou, gisteren heb ik natuurlijk ook wel wat ermee gereden, maar nu voor het echie! Naar wat voor zadel ben je op zoek?