mooi laag en diep gelongeert vandaag!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 19:20

ik vond dat tinkie eens even aan het werk moest na het jiets doen-dagje-van-gisteren.het wiel is nog bij de fietsenmaker dus nog steeds kan ik niet mennen Huilen al sinds maandag behelp ik me maar met fietsen en longeren.vandaag weereens de pessoa eraan gehangen en tink liep er heerlijk op.echt lekker voorwarts neerwaarts,en vooral heel laag en rond.heel lekker om haar daar weer even op te trainen.ze loopt er zo lekker ontspannen bij,ontspant die rug ook helemaal.ze was echt erg braaf!die kleine knappe meid van mij!

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:46

Hee Sanderijn!
Gaaf om te lezen dat het zo goed gaat met jullie!
En ja, dat laag en rond, en dan ook nog zo lekker ontspannen... een genot om te zien he.
Ik had Jappeloep woensdag ook ff gelongeerd voordat de les begon. Maar het was halfdonker in de bak, en er brandde een vuur in de wei ernaast, ze waren wat aan het verbranden.
Had ik haar net op de ander hand, in keurig ontspannen draf, komt de klusjesman van de manege eraan en begint ff lekker te poken in het vuur!!
Vuur hoog, Jappeloeps koppie superhoog!!
Nou ja, alle ontspanning naar de maan natuurlijk... Boos! .
Je zou zo'n kerel gewoon, hij kent het paard en weet dat ze schrikkerig is...
Gelukkig had ze toen al lekker gegaloppeerd op de andere hand, ff niet zo fris meer, maar toch.
Dan heb ik liever een Tinkie die zo ontspannen loopt, zonder vuurtje in de omgeving *LOL* .
Is ze gewend aan vuur trouwens, of heeft ze het nog niet echt meegemaakt?
Succes met je wiel, ik hoop dat-ie snel terug is!