Camilla is weg... (lang verhaal)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 13:44

Sterkte hoor! Ik heb mijn paarjde ook paar maanden geleden moeten verkopen maar dat ging lang niet zo gemakkelijk als nu, vrouw kocht hem, na een week wou ze hem niet meer maar ik had al afscheid genomen van hem, toen aan mijn stalbaas moeten verkopen niet wetend waar hij terecht zou komen, nu heeft een meisje van doe stal hem gekocht (gina_spike)
Maar in ieder geval wel fijn dat ze naar zo goede mensen is gegaan waar ze lekker kan springen Ach gut

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:26

Heel veel sterkte meis. Het is moeilijk. Maar het is wel het beste voor jullie. En je weet nu echt super zeker dat ze op een leuke plek terecht komt. Met een lief meisje, wat heel goed voor haar gaat zorgen. En je kan haar ook gewoon opzoeken als je het goed kan vinden met die mensen. Toch blijft het moeilijk....Veel sterkte.. Ach gut

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:42

Ik lees dit met tranen in mijn ogen...
Met de gedachten dat dit mij ook gaat gebeuren binnen een korte termijn.

Ik hoop dat ik voor mystery ook zo'n fijn tehuis vind.

JIj heel veel sterkte.

Elsjuh_B
Berichten: 40
Geregistreerd: 28-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:44

hooi,

k weet precies hoe je je voelt, mijn verzorgpony is vrijdag avond weggegaan, ze had artrose en is daarom verkocht, ze staat nu ook op een super goede plek maar het blijft moeilijk Huilen

sterkte......

Apple

Berichten: 76213
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:49

Het klinkt alsof Camilla een heel goed nieuw tehuis heeft gevonden OK dan!.

Moelijk voor jou Ach gut, maar waarschijnlijk uiteindelijk voor alle partijen het beste Lachen.

Alja

Berichten: 25642
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:12

heel veel sterkte met dit dappere besluit, het is ws wel beter voor camilla...
en nu kun jij lekker op zoek gaan naar een paard die beter bij je past Haha!

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:19

Heel erg veel sterkte nathalie. Ik zit hier met een brok in me keel hoe jij dit hebt beschreven.

[edit] spelfouten verwijderd
Laatst bijgewerkt door Idooltje op 23-05-04 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:21

Klinkt erg goed, gelukkig blijf je een beetje op de hoogte.
Zodat het verlies niet zo direct is.

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:19

Lijkt me heel moeilijk voor je maar gelukkig heb je goed afscheid kunnen nemen Lachen
Sterkte hoor Ach gut

Waarom moest je haar eigenlijk verkopen?

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:28

Jeetje nathalie, zo snel al Nagelbijten / Gniffelen
Maar wat ik zo gelezen heb en hoe je het omschrijft, is ze goed terrecht gekomen

Heel veel sterkte de komende tijd!!! Vriendjes zijn?

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:29

Memo to me: dit soort topic verwijderen, nou zit ik weer voorlopig met brandende ogen en een brok in mijn keel... Verdrietig

Heel veel sterkte... En blijf haar vooral vaak opzoeken, dat scheelt een heel eind... Je hoeft haar niet te vergeten, zij zal jou ook niet vergeten...

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:32

sterkte meis!

Maar het klinkt goed. Als ik het zo lees zou ik een goed gevoel hebben bij de nieuwe eigenaren.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:50

Ik kreeg wel even tranen in mn ogen hoor Nath bij het lezen van het hele verhaal..

Toch denk ik wel dat je de beste keuze voor jullie allebei hebt gemaakt, Camil is nu naar superlieve mensen en jij kan op zoek naar een pony die nog beter bij je past Lachen
Toch vind ik het heel goed dat je de knoop door hebt gehakt, want dat is een van de moeilijkste dingen..

Heel veel sterkte en je vertelt het wel tegen ons (de No0Bies Tong uitsteken) als je weer iets van Camil hebt gehoord he?

En btw, zet je de foto's nog op bokt? Schijnheilig

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:58

Ging dat even snel... En wat schrijf je het mooi op!!

Sterkte Nath Ach gut

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:11

Oh god meissie Ach gut

De tranen lopen bij mij over m'n wangen. Alles komt terug van 2 jaar geleden, toen ik mijn lieve Staartie moest verkopen Huilen

De ergste moment zijn de dingen die je voor het laatst kunt doen... Scheve mond
'Dit is de laatste keer dat ik haar kan borstelen'
'Dit is de laatste keer dat ik haar het halster omdoe'

Heel veel sterkte, ik begrijp helemaal hoe je je voelt Verdrietig

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:27

*Slik*
Krijg er bijna de tranen van in m'n ogen.
Wens je nog heel veel succes,
en geniet ervan als je weer eens bij haar langsgaat.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:42

heel veel sterkte,
ik hoop dat het zo goed blijft gaan bij die mensen en dat je zelf een leuk paardje vind waar je wel lekker mee aan de slag kunt.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:51

Ik heb je verhalen de afgelopen dagen nog gevolgd en gelezen en net kwam ik dit topic tegen en ik dacht bij mezelf, zo snel al?
Maar zo snel kan het dus echt gaan! Gelukkig, aan jou verhalen te horen, heeft ze een goed tehuis gevonden. Het is nu erg moeilijk, maar als je straks ziet hoe goed het met Camilla gaat en straks met jou met je eigen nieuwe paardje ben je vast blij met het besluit dat je nu hebt genomen.
In iedergeval wens ik je voor de komende tijd heel veel sterkte Ach gut

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:28

Heel veel sterkte,ik weet nog precies hoe alles ging bij Jordy en mij.
Het is ontzettend moeilijk,maar wel de beste beslissing denk ik.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:30

Sterkte meid! Ik weet wat het is om een pony die je graag ziet weg te moeten doen...
Maar het klinkt wel of ze een super thuis zal krijgen bij die mensen! Nu maar hopen dat het klikt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:35

Meis, heel veel sterkte! Ik weet wat het is om een pony te verkopen. Zo te horen is ze in goede handen. Nogmaals sterkte en succes bij het zoeken van een nieuw paardje.

gomir

Berichten: 25547
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:41

Ik zit halverwege het verhaal te denken dat ze weleens in Assendelft terecht kon zijn gekomen, wilde het al gaan vragen in mijn reactie, maar het stond er al onder...

jammer dat je haar weg hebt moeten doen, maar ik weet 100% zeker dat ze een super tehuis heeft! Mensen zaten gisteren iig stralend in de auto en mijn instructeur was nog wezen kijken toen ze gingen rijden, die was ook wel te spreken over Camilla dacht ik Hij vond het iig een stoere pony *LOL*
Baal nu wel dat ik niet gewoon even meegetuft ben naar de manege, die mensen wilden me nog een lift geven naar het station in zaandam toen we ze tegenkwamen terwijl ik onderweg was naar het station in assendelft(en daar kon ik wel mijn trein halen Knipoog ), dan had ik al eerder geweten dat het Camilla was
Ik hoop dat het klikt, ik weet heel erg zeker dat camilla het daar hartstikke goed krijgt! Daar hoef je zeker niet overin te zitten

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:53

En word ze ook nog gekeurd?
klnisch of ook foto s nou sterkte meis!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 23:08

gomir schreef:
Ik zit halverwege het verhaal te denken dat ze weleens in Assendelft terecht kon zijn gekomen, wilde het al gaan vragen in mijn reactie, maar het stond er al onder...

jammer dat je haar weg hebt moeten doen, maar ik weet 100% zeker dat ze een super tehuis heeft! Mensen zaten gisteren iig stralend in de auto en mijn instructeur was nog wezen kijken toen ze gingen rijden, die was ook wel te spreken over Camilla dacht ik Hij vond het iig een stoere pony *LOL*
Baal nu wel dat ik niet gewoon even meegetuft ben naar de manege, die mensen wilden me nog een lift geven naar het station in zaandam toen we ze tegenkwamen terwijl ik onderweg was naar het station in assendelft(en daar kon ik wel mijn trein halen Knipoog ), dan had ik al eerder geweten dat het Camilla was
Ik hoop dat het klikt, ik weet heel erg zeker dat camilla het daar hartstikke goed krijgt! Daar hoef je zeker niet overin te zitten


Wat leuk dat je die mensen kent. Lachen
Ja volgens mij zijn ze er echt blij mee, we hebben een paar keer aan moeten horen dat het zo'n leuke pony is. Lachen Ook aan de telefoon zijn ze nog steeds enthousiast nu ze daar staat, gelukkig! Lachen

Thanks voor alle lieve reacties trouwens. Lovers

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:16

Wat geweldig dat ze naar zulke mensen is gegaan zeg!
Daar mag je echt heel erg blij mee zijn!
Sterkte en ik hoop voor je dat je nu eindelijk wel een paardje vindt waarmee het super klikt Lachen