Zijn jullie paarden de laatste tijd ook zo druk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 17:30

De meeste paarden bij ons op stal zijn e afgelopen 3 weken anders dan anders. Het was woensdag zelfs zo dat Cheyenne 2 uur in het bos gereden is en toch niet kon stoppen. Volgens mij heeft ze een energie boost ofzo. Ik heb er 's nachts van wakekr gelegen zo druk ze was. Gisteren heeft d'r pleegmoeder gereden en was ze weer redelijk rustig. Heeft het dan toch geholpen dat ik wat langer heb doorgereden. En vandaag was ze nog iets eigenwijs maar ging ze weer een stuk lekkerder dan de afgelopen weken. Vreemd. Maar wel lief.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 17:52

Zijn jullie niet overgestapt op ander voer ofzo?
Bij ons zijn ze juist een beetje aan het indutten eigenlijk, tijd om weer wat nieuws te gaan doen!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 18:51

Ik wou dat Felix eens een enregie boost had .
De laatste 2 weken is hij zo sloom als wat, vooral de eerste 20 minuten. Daarna gaat het wel.
Eergister was hij eindelijk wakker toen ik opstapte. Misschien heeft het wel met het weer te maken. Ze hebben al een beste vacht en als het dan zo warm is hebben ze daar best last van.

homer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 23:24

Gelukkig, ik ben niet de enige.....
Mijn paard heeft altijd "het kolder" in de herfst.
Het begint met schrikreakties, en hij is ook altijd een beetje chaggie.
Nu valt het nog mee, maar als het straks slechter weer wordt, dan zijn de rapen gaar hoor.
Doe mij de zomer maar, dan is ie veel gezelliger !
Er zijn trouwens meer paarden die hier last van hebben hoor, ook de meiden van de rijvereniging klagen vaak over onvoorspelbare reakties en lastige paarden.
Succes, hopelijk wordt het snel weer zomer......

superdoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 09:36

Ja ik ken dat!Mijn paard krijgt af toe ook de kriebels en de laatste tijd zijn ze bij ons op stal allemaal druk! En maar zeggen dat fjorden sloom zijn en niet kunnen bokken! Nou dan zijn die van mijn vriendinnen zeker uitzonderingen! Ach laten we maar hopen dat dat drukke gedoe vanzelf weer overgaat. Party!!