Ik kwam gisteren op de manege aan stond Barb niet in zijn stal. Naar de wei toe waar hij stond met een vriendin. Heel braaf te grazen maar toen hij mij zag moest hij haar even wegdrijven. Oenetje. Iemand zoeken om die merrie mee uit de wei te halen want Barb kan soms een beetje snel worden en dan 2 joekels houden nee toch maar niet. Had ik iemand gevonden stond er schuin to hun een hengst in de wei die de onderste draad kapot kapte en er even in bleef hangen dus ik snel die eigenaresse gehaald. Die hengst had gelukkig niets. Hehe eindelijk mijn knollie uit de wei gehaald dat ging allemaal goed. Gepoetst opgezadeld en neeeeee was de grote bak bezet door een kinderles. Die moeten gewoon in de middenbak maar ja dus buiten rijden. Daar aangekomen wilde mijn moeder niet eerst want er reed ook een paard waar Barpje een tijdje terug heel erg mee geknokt had in de wei. Dus ik er eerst op en hij was me toch een partij irritant. Er zaten allemaal vliegjes dus elke keer snukken met zijn hoofd.
Niet luisteren naar mijn zit niet na willen geven. En we konden dus niet naar de grote bak. Toen even rustig aangedaan en toen ging het beter. Toen toch weer naar de grote bak gereden. Ik weet niet waar ik last van had maar dit vond ik dus weer spannend. Pfffffff ik word ooit heel moe van mezelf
. Eenmaal in de grote bak fokt hij zich zo op dat we bijna in de piaff zitten en nb ik had de teugels gewoon los. Even rust erin gebracht en toen was hij weer super te rijden. Toen is mijn mamsie nog een kwartiertje op hem gegaan. Ging goed alleen wilde hij 1 kant op niet galloperen. Dus ik er naderhand weer op. Lekker nageven en met aangalloperen hoofd in de lucht. Ja hallo zo zijn we niet getrouwd. Dus uitgedaagd tot hij braaf was en toen lekker met een lang teugeltje uit laten draven. Een hele vreemde dag en niet zo lekker gereden. Vandaag wordt hij door mijn instructrice gereden en dan gaat hij 2 dagen de wei omdat ik heel het weekend keuring in Belgie heb, ik baal ontzettend daarvan. Maar ja misschien ben ik zaterdag op tijd terug en ga ik dan nog even.