!Toen we terug reden, zagen we dat ´ie weer op die weg reed, nu in omgekeerde richting. We hadden al zo het gevoel, dat hij daar naar toe "wilde" waar wij reden
\ . Ik reed voorop en mijn vriendin achter me, zei dat ik maar even moest aandraven zodat we op tijd op een stukje wat voor ons was, uit konden wijken. Ik zag al dat we dat in draf niet zouden redden, dus galopeerde ik en gaf die boer een teken dat wij wel rechtdoor gingen, zodat hij naar rechts kon afslaan. Geeft die l*l toch niet extra gas
!! Ik redde het nog net tot aan die kruising, maar voor de ander twee werd het erg krap. Omdat er rechts van mij een greppeltje was, kon ik ook niet naar rechts uitwijken. Ik Dikke nog gigantisch in z´n ribben geport, zodat ´ie vooruit schoot en die andere twee nog op tijd weg konden komen. Reed die kl**tz*k bijna Ayla overhoop. Ik was zo pissig. Als onze paarden niet zo super braaf waren, was het één van beide keren giganties fout gegaan. Ik brulde meteen naar Uschi (van Ayla) of ze de nummerplaat kon lezen, die ze me meteen toe riep. Zodra we de paarden afgezadeld en verzorgt hadden, zijn we naar de politie gereden en hebben aangifte gedaan. Heb er alleen spijt van dat ik niet afgestegen ben, Dikke m´n vriendin in de hand gedrukt heb en naar die eikel toe gegaan ben om te vragen of ´ie dit met de bedoeling deed om een ongeluk te provoceren
.Als ik dit zo nalees, wordt ik nog woest !!!!!!!!
Zo, dít moest ik gewoon even kwijt, het lucht altijd op als je zoiets "publiek" kan maken
!_________________
Ieder vogeltje zingt...... twiet twiet twiet !
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-10-18 10:59 ]</font>

) landelijke omgeving, waar veel ruiters én veel boeren zijn en waar bina
!
. Ik heb het twee jaar terug gehad, dat we over een brug van goed 50 m lang moesten. Van de andere kant kwam ons verkeer tegemoet, geen probleem. Wij er over heen, komt er opeens een vrachtwagen met zeker 100 km/h achter ons gereden. Dan ga ik het er dus echt niet meer op aan laten komen, door midden op de weg te gaan rijden!!!!! Dat was maar goed ook, die eikel bleef in het zelfde tempo rijden. Ik hoefde m´n hand maar een klein beetje naar links te doen, dat had ik die vrachtwagen aan kunnen raken!
...