oh wat ben ik ook een oen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 21:52

Ging vandaag longeren op het land aan de overkant van de stal. Nadat ik klaar was moest ik nog langs de weg wachten om over te steken, spits....
Aangezien mijn beest kwijlend zat te kijken naar een lekkere stengel, gunde ik het hem om die te eten. Wat ik dus niet had gezien was dat die stengels door prikkeldraad heengroeide. Net toen mijn paard een gretige hap nam van de stengel merkte ik dat hij vol in het draad greep. Frusty kon het dus niet voorkomen dat hij met pijn in z'n bekkie stond te schudden met z'n hoofd. Bloeden als een rund natuurlijk. Gelukkig leek het ernstiger dan het was, maar toch, arrggghh, wat kan ik mijzelf voor m'n kop slaan. Soms ben ik ook echt een oen. *zucht*

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 22:09

Aaaah, nou leertje paardje wel dat het niet zomaar snel iets moet mee pikken, al is het op een harde manier... Haha!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 22:14

Zo leerden wij ooit een Fjord af om te bijten. Welliswaar was dat geen prikkeldraad, maar er stond stroom op, en niet zo'n beetje ook.
Maar, je paard niet zomaar ergens laten eten heeft voor jou nu wel een hele duidelijke betekenis gekregen.

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 04:41

Flame begint een beetje op jou te lijken Mirte *LOL* Zo baasje, zo paardje, hihi... Geef hem maar een dikke knuffel van mij en zeg maar dat ie niet van die rare dingen moet doen Knipoog Ik denk dat z'n eetlust gauw vergaan was na dat pijnlijke hapje...
groetjes.

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:07

ah jeetje wat vewrschrikkelijk!!je lieve snoetie zoveel pijn!is het wel weer goed nu?of bloed het nog steeds.getsie schrikken hoor.beterschap met hem!!!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:27

aah bloed jech gaat alles wel weer oke
maar je moet je paard echt echt niet laten eten zomaar
ff tip tussendoor