we zouden opgehaalt worden door karin en jeroen
maar ten eerste stonden we al op het verkeerde statoin mochten we in 10 minuten op het andere statoin zijn

oke hadden we gered.
dus wij in de auto naar hardenberg komen we in de file te staan bij hogeveen

dus wij omgereden oke dan komen we naar 1,5 uur in hardeneberg aan

nou wij eerst de stalllen uitmesten dat ging lekker snel!!
dus ik met lissette en jeroen en karin naar de ruitersportzaak!
we waren van plan om even 30 minuten weg te zijn dat werden er 3 uur dus belde willie boos op waar blijven jullie en schiet ff op!!
maar we waren vergeten dat we hadden laura belooft dat we een buitenrit zouden maken

dus wij snel terug en de pony's opzadellen.
ik ging op misty haar ben ik aan het inrijden voor de verkoop

nou de hele buitenrit ging goed en we hadden zelfs zover dan deborah (dat is een meisje van 8 en heel onzeker voor op ging rijden

komen wij bij de rest van de groep ging de vrachtwagen langzamer rijden en we gaven het stop singaal dus de vrachtwagen stopt en geeft ons het teken stap maar door op dat moment dat wij beginnen te stappen geeft de vrachtwagen vol gas

dus ik haar been geven zodat wij daarniet in tercht komen begint ze met haar kont te draaien ze kreeg zo'n oplawaaier door die vrachtwagen dat ze met haar achterbenen terecht komt in die sloot

dus ik laat me via haar kont eraf glijen en gaf haar een klap op de kont maar ik glee dus onderuit en ze ging boven op mij staan dus zij is eruit gekomen via mijn been

dus later is die gast wel aangehouden en vroeg de politie heb jij gezien dat dat meisje en die pony in de sloot zijn beland? ja zegt die nou waarom heb je ze niet geholpen dan vroeg de politie ach ze zouden zich wel redden zij die vent

wat een l*l he
ik kan dat nu niet snappen en het ergste is nu nog dat hij weer vrij rond loopt

en mijn pony wil niet lopen op haar rechterachterbeen

dus dat snap ik niet we hadden wel dood kunnen zijn nu maar hij krijgt nu een proces aan zijn broek voor poging tot doodslag op 5 meisjes

ik snap zo iets echte niet

sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het ff kwijt

nou groetjes iris