alles ging fout :

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

verana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 15:12

nou ik heb dus nieuwe verzorgpony's en die zaterdag middag ging alles fout Huilen Huilen

we zouden opgehaalt worden door karin en jeroen
maar ten eerste stonden we al op het verkeerde statoin mochten we in 10 minuten op het andere statoin zijn Huilen
oke hadden we gered.
dus wij in de auto naar hardenberg komen we in de file te staan bij hogeveen Gaaaap
dus wij omgereden oke dan komen we naar 1,5 uur in hardeneberg aan Verdrietig
nou wij eerst de stalllen uitmesten dat ging lekker snel!!
dus ik met lissette en jeroen en karin naar de ruitersportzaak!
we waren van plan om even 30 minuten weg te zijn dat werden er 3 uur dus belde willie boos op waar blijven jullie en schiet ff op!!
maar we waren vergeten dat we hadden laura belooft dat we een buitenrit zouden maken Frusty
dus wij snel terug en de pony's opzadellen.
ik ging op misty haar ben ik aan het inrijden voor de verkoop Verdrietig en lissette zou voor de laatste keer op chester gaan want de bedoeling is dat ik daar verder op ga rijden Cool
nou de hele buitenrit ging goed en we hadden zelfs zover dan deborah (dat is een meisje van 8 en heel onzeker voor op ging rijden Knipoog ) we waren bijna thuis (op stal) zien we een vrachtwagen aankomen en liza en ik reden een heel stuk achter dus wij gingen in galop naar de rest toe!
komen wij bij de rest van de groep ging de vrachtwagen langzamer rijden en we gaven het stop singaal dus de vrachtwagen stopt en geeft ons het teken stap maar door op dat moment dat wij beginnen te stappen geeft de vrachtwagen vol gas Verward dus chester begint te draaien en raakt de vrachtwagen met zijn kont Boos! daar door komt de vragtwagen een stukje in de berm terecht en hij draait de vrachtwagen wat doet die stomme L*L hij rijdt recht op mij en misty af Boos! misty raakt helemaal in paniek maar achter ons is een sloot zonder water daar stond ze bijna in Huilen
dus ik haar been geven zodat wij daarniet in tercht komen begint ze met haar kont te draaien ze kreeg zo'n oplawaaier door die vrachtwagen dat ze met haar achterbenen terecht komt in die sloot Huilen
dus ik laat me via haar kont eraf glijen en gaf haar een klap op de kont maar ik glee dus onderuit en ze ging boven op mij staan dus zij is eruit gekomen via mijn been Verdrietig dus ik kon er niet uitkomen door dat ik geen gevoel had in mijn linkerbeen Verward
dus later is die gast wel aangehouden en vroeg de politie heb jij gezien dat dat meisje en die pony in de sloot zijn beland? ja zegt die nou waarom heb je ze niet geholpen dan vroeg de politie ach ze zouden zich wel redden zij die vent Verward
wat een l*l he
ik kan dat nu niet snappen en het ergste is nu nog dat hij weer vrij rond loopt Huilen Huilen
en mijn pony wil niet lopen op haar rechterachterbeen Huilen Huilen
dus dat snap ik niet we hadden wel dood kunnen zijn nu maar hij krijgt nu een proces aan zijn broek voor poging tot doodslag op 5 meisjes Haha!

ik snap zo iets echte niet Verward

sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het ff kwijt Huilen

nou groetjes iris

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:50

ik dacht dat je een eigen veulen had
en geen neiwe verzorgponys
vaag Verward

verana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 22:32

ja ik heb een eigen veulen
maar ik heb er ook verzorgpony's bij