Wat een ochtend zeg ! Normaal ben ik nooit 's morgens op stal , maar vandaag wel dus , en dat was maar goed ook...
Toen ik aankwam op stal waren ze bezig met uitmesten en stonden Chance en Splash lekker in de bak , niks aan de hand , zonnetje scheen. Dus ik ging even bij hun kijken en zag dat Splash opgedroogd bloed aan zn onderlip had zitten , dus ik dacht dat ie zijn hoofd door het hek had gestoken om te eten , want aan de achterkant willen nog wel eens splinters zitten , ik gekeken onder zn lip , kon het niet goed zien dus verder geen aandacht aan besteed... maargoed...
Ik sta eigenlijk te praten voor de bak en Splash loopt weer weg uit verveling.. heeft ie me toch een wond op zn been

Op zijn rechtervoorbeen had ie dus een gat zitten zo groot als je duim , dus dat moest gehecht worden , de DA was er binnen 3 kwartier , dus dat is best snel. Splash werd verdoofd , nog niks aan de hand , ondertussen bleef ik hem wortels geven , want dan blijft ie tenminste stil staan...
Toen begon de DA te hechten , een beetje TE snel , want Splash sprong alle kanten op terwijl het verdoofd was . Naast Splash stond een emmer met water en jodium en Splash begon te draaien , ik zag het al aankomen , en Splash stapt in de emmer , nou toen kwam alle stress eruit bij hem , hij begon te knorren en te trappen en te draaien , dus de DA besloot de praam erbij te halen....
Splash kreeg de praam om en er was niks meer aan de hand (volgens mij was de verdoving toen pas ook echt aan het werken )
Nu staat Splash lekker op stal , en morgen beginnen we met stappen......
Hier de foto's

De wond , hoe het nou komt en waaraan hij zich heeft opengehaald , we hebben echt GEEN idee...
Het gat dat nu dus gehecht is
Wachten op de DA duurt lang

Zo zag het eruit nadat het gehecht was...
De stal leek wel een slagveld

Arme Splash