Nog nooit zo fijn gereden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Nog nooit zo fijn gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 13:32

Ik zit nu nog na te glunderen. Mijn bijrijder (vorige eigenaar) is voor drie weken op vakantie en dus nu kan ik Gamble alleen rijden. Ik kon hem dus oppakken waar ik hem gisteren naar toe heb gereden. De fysio heeft zijn nek behandeld en wauw ik kan het nog steeds niet geloven. Hij werd zo waar licht in de aanleuning!? Het was hard werken maar zelfs een volte rechtsom gallopperen was zonder verzet mogelijk. Ik heb nu al zin in morgen ( hoewel ik uit ervaring weet dat dat wel eens tegen kan vallen, waarschijnlijk zal hij ook wel wat spierpijn hebben) en heb hem als beloning lekker lang op het land gelaten. Ik had al zo'n vermoeden dat deze zomer er wat kwartjes gingen vallen bij ons.
Gr Desiree

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:15

Hahah das mooi dat die zo netjes loopt ik was ook trots dat die van mij ook zo braaf was zonder verzet mjah toen met het uitstappen verstapte die zich heel dom en is kats kreupel nu nu moet 3 eerst een kuur afmaken van de dieren arts en dan mag ik weer beginnen met rustig stappen en een klein beetje draven, zou nog wat worden hij mag niet eens in de wei of los omdat die dan teveel word belast. mja Alles komt wel weer goed Lachen jij heel veel succes en fijn dat die zo fijn loopt nu Lachen