Zo... het eerste geschoren paard op stal!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 18:59

En hij was bráááaaaf... echt geweldig Lovers Waldo is zooo rustig met scheren. Ik kon onder zn buik staan, zn voetje op mijn knie leggen ed... en ik ben 3 uur bezig geweest (!) en hij bleef heel rustig staan.
Het was wel even wennen want het was al 2 jaar geleden ofzo dat ik geschoren had... en toen had ik hem helemaal gedaan. Nu dus jachtmodel... dus dit was de eerste keer dat ik de benen en het sjabrakje liet zitten.. althans.. wílde laten zitten. Want door bemoeienis van anderen is dat niet gelukt.. hehe (iemand gaf een tip: als je hier ebgint kan je helemaal doortrekken Dus ik dat gedaan... oeps er moest nog een sjabrakje... Frusty hap eruit dus) Toen wilde iemand laten zien hoe je een sjabrak aftekent met de hoek van de scheermachine, diet ze dat in een sjabrakvorm met zweetbladn. Heb ik nu dus een kras over Waldo, want ik wilde helemaal geen zweetbladen Boos! Ik heb het hele sjabrakje dus maar weggelaten. Goede les voor de volgende keer: NIEMAND LATEN BEMOEIEN!!! Haha!
Maar na 3 uur was ik toch eindelijk klaar. Je ziet helaas wel dat ik rechts begonnen ben (is toch wat minder mooi) maar ik hoop dat dat bijtrekt. Ik heb zelfs zn hoofdje gedeeltelijk gedaan, en de voetjes... én de oortjes (Het enige wat ie echt niet leuk vindt maar een praam doet wonderen!)
Zo... das de eerste F100,- binnen! En als een aantal nieuwe klanten *LOL* Heb dr al 3 ofzo, nou hopen dat de paarden net zo lief zijn als Iwaldo Lovers Echt waar, wát een poepie Party!!