ik was wel al snel weer gaan rijden maar ik heb er echt heel lang last van gehad.
dat heb ik nog steeds met hardlopen ofzo.
oke wedstrijdje gereden en heel vele in die tijd gereden dinsdg weer prive les...
nou ja het ging excht super van af begin af aan liep ze aan de teugel heel ontspannen echt super!!
maar opeens schrok ze ergens van bokken en keihard galoperen volgas op michel af mijn instricteur...ik gillen kijk uit!!!!!
hij met zijn armen zwaaien paasei knol rot op...
nou wat doet fiek steigeren hoor ze bleef ook gaan ik ging mee naar voren omdat ze weer naar beneden gaat komt ze meteen weer omhoog keihard tegen me kaak aan...
schreeuwde ik keihard fiek!!
meteen was alles over en ze stond dood stil maar me duim oei die deed zo'n pijn en me kaak aaaarrrggg...
nou ja ik paar rondjes gestapt en weer gaan draven nou zo'n pijn heb ik geloof ik nooit gehad ja op die ribben na dan...
daarna was ik dus weer gaan draven was echt boos want ja ze moet maar is normaal doen echt heel erg zweten heel erg voorwaards aan de teugel lekker ontspannen zo nog een tijdje met echt pijn gereden toen van hand veranderd ging het echt niet meer het deed steeds pijner...
nou gaan stappen en later weer naar huis gegaan maar ze heeft wel super gelopen ik ben dan zo niet te denken hoe pijn ik heb maar gewoon door gaan met rijden ze MOET lopen!
dat heeft ze dus ook wel gedaan nou ik dacht donderdag ga ik wel weer rijden morgen is het toch wel over nou mooi niet het werd helemaal paars en dik werd het niet normaal ik kon het helemaal niet meer bewegen alles deed pijn het is nu zaterdag en nu kan ik dan wel weer typen met me andere vingers...
nou ik ben ook helemaal niet zo van het doet pijn of zeer ik kan niet meer ben echt niet zo dat ik van me paard af stap omdat er iets zeer doet maar het ging echt niet meer de pijn werd steeds erger...
vreemd hoor hoe kun je nou je duim in godsnaam kneuzen als je paard gek doet ach ja dat overkomt mij weer he.
en je voelt je echt stom ik kon niet eens me broeksknoop oen en dicht doen als ik uoit bad kwam kon ik me heel moeilijk af drogen met 1 hand
daan merk je het wel hoor hoe hard je alles nodig heb poehh...

! Wens je beterschap, van een gekneusde duim kan je echt lang last hebben
en dat terwijl we gisteren een cursus hadden waar we ons al weken op verheugd hadden!!