Ik ben helemaal happy, eerst lekker opzadelen en daarna er op. Im had verwacht dat ik wat probs zou hebben met opstappen of er aan de andere kant er af zou donderen

maar nee, ging allemaal perfect.
Ow wat kunnen paarden toch heerlijk aan voelen

Nou eerst lekker stappen, en daarna het rijtje af, stap draf en gallopje. Alles ging 10000% prima.
daarna wat oefeningetjes, zoals wijken schouderbinnenwaarts, en travers, en wat achterwaarts
en zelfs het wijken ging super, begint nu echt te scharen ( had ie altijd wat moeite mee)
Het lijkt of me pony na de 7 weken gewoon beter is gewordebn

maar hij weet wel precies wanneer ie me kan pakken, op het moment dat ik dus bezig ben met de oeffening afronden begint het ettertje de laaste pas van het wijken te klooien, dan weet ie opeens niet meer dat achter ook mee moet

Nou daarna na een klein half uurtje, paardje moe, natuurlijk geen conditie meer. ( zelfs ik had meer puf over)
lekker afgezadelt, en weer op de wei gedropt

OW zo heerlijk een perfecte DAG :::
ikikkke boooooos zijn en blij voor jouw
) Echt HEEL gaaf zeg! Deze week nog vaker rijden? Maandag? als ik er ook ben? leuk, weer een keer saampies rijden! En dan moet Naomi ook komen rijden en janine ook, dan zijn we weer helemaal compleet, das gezellie!!! Echt heeeeeeeeeeel
!!!

Lijkt me dus idd niet fijn voor Expensive, dat is ook de reden dat hij zich niet ontspant en nageeft.
\