Na gisteravond een beetje een dipje te hebben door dat stomme Bokt.nl
heb ik me voorgenomen om me niet te laten kisten en lekker te gaan rijden. Wal had lekker de hele morgen in de wei gelopen dus had nou niet echt veel zin om hard aan het werk te gaan. Too bad
Lekker in de buitenbak, zonnetje erbij...
Eerst maar eens goed aan het been. Meneer is nog wel eens lui met de hulpen (oftewel 4x vragen en dan pas van stap naar draf) Dus even streng geweest en ook maar eens de zweep erbij gepakt (oei werd ie ineens wakker van
) Verder niks met mn hand gedaan alleen puur voorwaarts gereden. Op een bepald moment ging ie lekker zakken, alleen toen ik hem wat door wilde vragen vond ie dat ie maar beter weer snel met de neus in de lucht kon lopen. Dus evn de theorie 'hij moet de teugel zelf opzoeken' aan de kant gezet en even streng geweest, waarna meneer zich direct overgaf
Lekker door de hals. En weer even goed aan nhet been (want Laura is af en toe ook een beetje lui en alles tegelijk is zo moeilijk.. gevolg dat het aan de hulpen zijn weer even wegzakt) Weer veel overgangen gereden en hij ging lekker zakken. Toen galoperen, dat is meestal het moeilijkst want als ik hem daar niet genoeg opd ruk houd drukt ie zich eruit maar soms wordt ie ook te sterk. Maar de galop ging geweldig, ik hem nog nooit zo lekker gegalopeerd!! In slangevolte even teruggenomen en in de andere galop aangesprongen, ook gewledig (want meneer kan nog steeds niet omspringen)
Toen maar er mee opgehouden want hij was zeiknat na een half uurtje (kan je dat topic nog herinneren van Iwaldo zweet nooit?
Maar nu kon het ook niet anders want hiuj zit hardstikke dik in het haar en het was waaaaarm...)
Dus lekker over het zandpad uitgestapt (al slingerend... IK WIL NIET...) Nog ff een kunstje gedaan toen er een hele groep mensen bij het kruispunt stonden (meneer komt een beetje omhoog en draait direct 180 graden om als in OK genoeg nu naar huis) hehe dat maar even afgestraft en toen omgedraaid en weer naar huis gestapt. (Toen stapte ie een heel stuk sneller en rechter
)
Lekker afgespoten, en nog even in het land want de molen was stuk. Maar dat vond ie na even rollen al niet leuk meer (er zaten vliegen en in je eentje is het toch niet gezellig hehe) Dus maar weer lekker op stal gezet en een heeeeeele dikke knuffel gegeven!!
Heerlijk zo'n dag... Ben weer helemaal happy. Kan de hele wereld aan. Saampjes met mijn moppie. Pas maar op.. here we come