Kging op nelson zitten en daar gingen we....
Eerst ff dressuur rijden,mooi in de krul in stap maar in draf klooien.Nou ja,na een "gevecht" tussen hem en mij kwam ik er als winnaar uit en hij liep mooi.Hij ging langzaam sloffen dus ik spoor hem stevig aan,geeft ie een piep(
)hij had er natuurlijk geen zin in,springt ie in galop met een bok en gaat een rondje rodeopaardje spelen.Heel melig steeds met 4 benen tegelijk de lucht in(niet dat hij hoog kan)en maar blijven klieren.Toen ie was uitgeraast en flink op zijn kop had gekregen ging ik ff fijn galopperen.Lekker rustig,wat ie bijna nooit doet,'t moet altijd lomp
Toen.....springen
Ik begon met balkjes,anders springt hij helemaal niets.Toen wat hoger,nog wat hoger en nog wat hoger.Maar toen werd het iets te hoog en hij weigerde.Kwam ook door mij wnat ik was niet helemaal zeker van me zaak.Toen hadden we de sprong weer iets lager gezet,lekker in galop erop af en toen was het gedaan met de pret.Ik had heerlijk gereden en nelson was zeiknat.Dekentje op,paar brokjes en weer lekker de wei in.Heerlijk gewoon
kheb echt voor geen tijden zo lekker gereeden
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Missy op 2001-10-13 13:22 ]</font>