Vandaag iemand bij Rockje wezen kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Vandaag iemand bij Rockje wezen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 15:39

zoals de titel al zegt... is er vandaag iemand bij Rock wezen kijken.
Ik had meneer lekker gepoetst en z'n fjordie-maantjes maar even aangevallen met de schaar, dus hij zag er helemaal tip top uit Tong uitsteken OK dan!

Gelukkig arriveerde ze lekker op tijd... ben al zo'n stress-bal als ik op iemand aan het wachten ben Haha!
Hebben we even gepraat, Rock gepoetst en toen is ze erop gegaan.
Rocky was zowaar in een redelijk brave bui Schijnheilig
Meneer kwam maar een keer een heel klein beetje in protest omdat je natuurlijk niet netjes aan de teugel wil lopen als er buiten een leuke merrie langs de bak loopt Haha!
Ze vond hem met rijden ook leuk en er zijn veel fototjes van mijn fjordie gemaakt...
Toen mocht die even los om de gangen nog even te bekijken, nou daar had hij wel zin in Rock-on, dudes! Met z'n staartje omhoog en z'n neusgaten op de wijdste stand hobbelde meneer door de bak.

Ik hoor in het weekend wat het is geworden... of ze hem gaat kopen of niet. Want ze gaat ook nog bij een ander paardje kijken, Dus we zien wel hoe het afloopt Lachen

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:59

het is wel leuk om te weten dat ie naar een goed adresje gaat, maar het is niet leuk dat je hem moet verkopen! Ach gut veel succes verder

groetjes elise en natasja Lovers

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 14:40

ja dankje... ben druk op zoek naar een goed baasje Lachen