Na pennymeisjes nu ook pennyjongetjes..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 22:18

Citaat:
xKatleentjex schreef:
Heb je nergens geen gevaarlijke 3-jarige niet-zadelmakke hengst staan van minimaal 1.80 ? Schijnheilig . eens kijken hoelang hij nog zo vastbesloten is om te rijden....

Nee, wel een brute, gemene, valse shet van 1.07, komt die ook in aanmerking? Haha!
Shet houdt echt niet van kleine kinderen op de een of andere manier.. Bloos

Citaat:
Lenn schreef:
Keer op zn gezicht butsen dan blijft ie wel weg

Mijn idee! Bloos

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:24

vond ik mijne leuker, duurt ook langer.... maar een keer butsen is ook goed

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:27

een Gemene waakshet met de naam Rambo ofzo moet ook lukken Haha!
Is hij trouwens gekomen vandaag?

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 22:35

Hij is niet gemeen, hij is verschrikkelijk Haha! Hij heet Makkie, de naam is erg misleidend Knipoog Denk dat het jongetje toch wat afgeschrikt was door mijn overweldigende kannonade vandaag, hij kwam bij de bak staan kijken en zei dat hij vandaag zou gaan rijden waarop ik zei dat daar helemaal niets van in kwam, waarop hij met een dun stemmetje antwoorde 'dan kom ik nog wel een ander keer', en weg fietste de brutale banketstaaf. Waarop ik hem weer naschreeuwde 'hey, van mij hoef je niet te komen hoor..' Schijnheilig

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:36

oh wat ben jij gemeen Tong uitsteken
Straks belt er een boze pennymoeder aan, als je je onmiddelijk je excuses aan haar lieve zoontje wilt aanbieden en nu dat paard gaat opzadelen Haha!

Kyno

Berichten: 10431
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:49

Zo iets in die richting heb ik ook al eens meegemaakt.

..... Ik had mijn pony Lora nog (stond bij iemand anders achter het huis, mensen zijn bijna nooit thuis maar goed, het was tenslotte mijn pony en ik verzorgde hem met liefde) Kom ik daar een keer op een middag, rijd er 1 of ander dom wicht op haar. Ik zeg: Wat doe jij nou?! Zij: Dat zie je toch, ik rijd dit paard! Ik: Wie heeft gezegd dat je haar mocht rijden? Zij: Ik! Ik: Kom als de sodemieter van mijn paard af! Ben je nou helemaal van de pot gerukt?! Zij: nou hij staat hier maar zielig op dit weiland! Jij doet er nooit wat mee! Ik: *mond zakt nog verder open* Doe ik er nooit iets mee?! Ik kom hier elke dag voor schooltijd, direct als ik uit school ben en na het eten nog een keer, en jij durft te zeggen dat ik niks met Lora doe?!?! En ookal deed ik er niks mee, wat geeft jou het recht op er op te gaan rijden?! Zij: Hij heet geen Lora hij heet Spirit!

Toen werd ik zó kwaad, ik heb dat mens er letterlijk afgerukt en haar een schop onder haar kont gegeven Bloos Daarna nooit meer gezien gelukkig.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:43

Wow, da's helemaal een heftig verhaal, over die Lora, echt zo'n pennyverhaal!
Maar dat van dat jongetje vind ook al echt belachelijk! Waar halen kinderen dat toch vandaan!? Ik had het laatst ook, maar dat was een volwassen vrouw. Ziet mij rijden en roept hallo, dus ik zeg hallo terug, zegt ze, mag ik ook even rijden? Dus ik zo van, nou nee, liever niet. Zegt ze meteen, waarom niet?! Mijn mond viel echt even open, hoezo brutaal! Dus ik zeg, sorry, dit is niet mijn eigen paard en ik mag van de eigenaar niet zomaar iedereen erop laten. Zij, oh, kan je dan niet eens wat harder gaan? Hoezo brutaal!

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:11

Nou ja zeg, en ik toen ik klein was altij maar verlegen en nog maar amper durven vragen of ik een paard eens mocht aaien. Waar gaat het toch heen?

Kyno

Berichten: 10431
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:40

Idd Sylleke... zo was ik ook Scheve mond

Amable: Een volwassen vrouw is wel heel triest als die dat doet zeg! Dan heb je helemaal zo iets van: hoepel toch op joh!

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:50

Lenn schreef:
Keer op zn gezicht butsen dan blijft ie wel weg
(pardon Bloos)


*LOL*

Vooral dat pardon doet het hem.. Tong uitsteken

Zulke grappen hoeft niemand bij mij te flikken, hoe klein ze ook zijn, ze krijgen een grote bek en ik zeg gewoon dat ik de hond op ze loslaat Tong uitsteken ( die overigens nooit wat doet )

Moet je kijken hoe snel ze weg zijn.. Schijnheilig

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:49

xKatleentjex schreef:
een Gemene waakshet met de naam Rambo ofzo moet ook lukken Haha!
Is hij trouwens gekomen vandaag?


Die ken ik, die ken ken ik!!!
"Lief" voskleurig hengstje met de naam Rambo. Haha!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:00

Citaat:
Is hij trouwens gekomen vandaag?

vraag ik me ook af

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:02

Toen ik vroeger nog een klein penny-jongetje was haalde ik dit soort grappen echt niet in mijn hoofd hoor, ik was altijd al blij als ik mocht poetsen o.i.d.! En als ik er dan op mocht, was dat altijd mooi meegenomen, maar ik verwachtte of eiste dat zeker niet!! Haha!
Ik heb in die tijd heel goed leren poetsen en zadels/hoofdstellen leren schoonmaken *LOL* Maar dat vind ik nogsteeds leuk werk trouwens Haha!

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:11

sorrry hoor, maar ik denk niet dat je dit kleine penny jongetje op zijn kleine penny gezichtje moet butsen, maar de ouders die dit kind meer voeding dan opvoeding geven. Hij moet het voorbeeld hebben, en als hij dit niet krijgt, moet ie het toch anders leren?

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:53

als die ouders dat kind geen manieren leren, moeten wij het maar doen he?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:21

Dickie schreef:
Toen ik vroeger nog een klein penny-jongetje was haalde ik dit soort grappen echt niet in mijn hoofd hoor, ik was altijd al blij als ik mocht poetsen o.i.d.! En als ik er dan op mocht, was dat altijd mooi meegenomen, maar ik verwachtte of eiste dat zeker niet!! Haha!
Ik heb in die tijd heel goed leren poetsen en zadels/hoofdstellen leren schoonmaken *LOL* Maar dat vind ik nogsteeds leuk werk trouwens 8)7 Haha!


Zin in een meeting in Aalsmeer... Schijnheilig ... Tong uitsteken Ik heb nog wel wat spul liggen dat toe is aan een poets en schoonmaakronde... Haha! En tsja... het lijkt wel of alle kinderen brutaler zijn dan vroeger... niet alleen de Penny's... Scheve mond

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:19

passie schreef:
Citaat:
Is hij trouwens gekomen vandaag?

vraag ik me ook af

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:37

LegallyBlond schreef:
Hij is niet gemeen, hij is verschrikkelijk Haha! Hij heet Makkie, de naam is erg misleidend Knipoog Denk dat het jongetje toch wat afgeschrikt was door mijn overweldigende kannonade vandaag, hij kwam bij de bak staan kijken en zei dat hij vandaag zou gaan rijden waarop ik zei dat daar helemaal niets van in kwam, waarop hij met een dun stemmetje antwoorde 'dan kom ik nog wel een ander keer', en weg fietste de brutale banketstaaf. Waarop ik hem weer naschreeuwde 'hey, van mij hoef je niet te komen hoor..' Schijnheilig


Wel een beetje opletten hoor Tong uitsteken
Ik vind het echt geweldig zoals je gereageerd hebt...Hing er toevallig geen camera in de buurt Haha!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:57

AAah die heb ik ook meegemaakt alleen dan met een pennymeisje.
Laatst was ik met 2 vrienden aan het tafeltenissen en mijn broer en 2 vriendinnen van hem waren achter en zagen wat in de wei lopen.
Loopt er een klein meisje van een jaar of 8 in de wei.
Mijn vader loopt er heen en vraagt wat ze komt doen. Zegt ze zo ik kom paardrijden.
Mijn vader zo en van wie mag dat?
Zegt ze van mijn moeder.
Nou ja echt lol heel brutaal meisje.

Aantal dagen later.
Ik had me haffies en toen Joris nog op stal gezet en ben gaan eten.
Later ging ik nog even de konijntjes voeren dus ik kom bij mijn paarden staat de staldeur van Joris helemaal open.
Joris loopt buiten, krukje ligt om voor de staldeur, poetsbak staat open buiten, schaar ligt op de grond, stuk van Joris manen afgeknipt.

Nou echt ze moeten niet brutaler worden.

c_alsemgeest

Berichten: 20680
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:37

Bloos dit is wel heel erg... èn zonde van de maantjes

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:57

Pff, had ik zo'n situatie dan kwam er per direct een grote, gemeen uitziende hond. Ik moet er toch niet aan denken...

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:09

ArwenLune schreef:
Pff, had ik zo'n situatie dan kwam er per direct een grote, gemeen uitziende hond. Ik moet er toch niet aan denken...

We hebben een grote hond maar gemeen njah dat is die niet ^^

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:30

Hij hoeft niet gemeen te zijn, als 'ie er maar gemeen uitziet. Zo'n hond waarvan je denkt.. "zou 'ie bijten? ik denk dat ik het liever niet uitprobeer.."

c_alsemgeest

Berichten: 20680
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:54

hehhe ja denk dat dat idd wel helpt tegen penny-meisjes en jongentjes

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:16

Is die nou eigenlijk gekomen?? Scheve mond