Dat's even schrikken!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marit88

Berichten: 373
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Dat's even schrikken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 19:54

Vanmiddag kwam ik thuis van een nachtje met me paardenvriendinnetjes en moest aan 1 van hen even me nieuwe dek showe.. Samen keken we naar het hekje en ik zei:' zo die moet echt deze week vervangen worden' (het hekje was tijdelijk, staat er alleen al bijna 2 jaar en bestaat nog maar uit paar plankjes bij elkaar gehouden door een touwtje!).. Maar me vader zei gister dat hij het dit weekend zou doen..
Dus ik liep net voor het voeren vrolijk fluitend naar buiten. Pakte haar biks, het viel me wel op dat ze niet hinnekend aankwam, maar toch in automatischme liep ik de bak in en toen HUH!! het hekje lach op de grond.. weg paardjes!!! ik rende terug naar het huis, riep me moeder.. MAMMM HET HEK IS OPEN, PAARDEN WEG... rende meteen weer naar buiten en dan als eerst naar de poort, we hebben een drukke weg aan ons huis en ik heb ze vorig jaar al een keer door een fout van mij midden in de nacht van de weg moeten plukken dus nee dat wou ik absoluut niet!! Maar ik kreeg poort niet dicht, jammer dan.. ik rende terug en botste half tegen Tamar op (me grootste pony) op het terras, ze schrok er zelf ook van dus halfglibberend stond ze daar rende weer terug de tuin in (erg donker!!).. maar toen zag ik de lichte maantjes van Joris in het licht van de buren, opgelucht zag ik dat ze samen heerlijk rustig stonden te grazen. Ik deed het schuifhek open die het dichts bij ze in de buurt was en pakte me emmer biks weer.. Ondertussen repareerde zo goed als het kan me moeder het kapotte hekje en liepen de paardjes zo mee in de bak.. Tamar kreeg haar biks en Joris mocht ook een korreltje (uitzondering 4 weken op strengdieet gezet na 2x vlak achter elkaar licht hoefbevangen). Toen alle hekjes dichtgemaakt en hooi gepakt ondertussen stonden de paardjes ons echt zo aantekijken van :'hmmm wij hebben niks gedaan hoor Schijnheilig '... haha, gelukkig goed afgelopen en ik zal me vader als hij zo thuis is meteen aan het werk zetten om een nieuw hekjes plan te bedenken!!

kusjes Marit,,

P_Tries

Berichten: 5157
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:57

oeii dat is me nog eens een ervaring...
ik zou het niet zo leuk vinden als me paardjes op de weg komen..
dus ik zo me vader ook aan het werk zettenn...Knipoog

diana_kerbof

Berichten: 88
Geregistreerd: 02-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:06

Gelukkig heb je ze weer Haha!

Ookami

Berichten: 2489
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Fukuoka, Japan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 14:16

Amaai, je zal wel geschrokken zijn

Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 14:19

dat s inderdaad wel schrikken maar gelukkig waren ze niet echt weg Lachen

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:59

het is gelukkig maar goed afgelopen dan voor allemaal.

saden

Berichten: 2257
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: Winsum (gr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 18:15

dat is echt schrikken. maar alles is goed gegaan. gelukkig maar.

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 18:20

Poeih! Dat is schrikken, hopelijk bedenkt je vader een veilig hek Knipoog

love_eros

Berichten: 474
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:09

pff dat was vast schrikken zeg
gelukkig zijn ze der weer Haha!
was gezelig heh zaterdag avond Knipoog