Starttijden Jonge rijpaarden op manege Prinsenstad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 12:06

leunus van lieren en zijn zoon (laurens) rijden alletwee op Grand-Prix niveau. Ze hebben alltwee al een keer op Rubiquil gestart (in de grand-prix).
Cor Loeffen doet heel veel in de paarden, ook met springen..verder weet ik niet zo heel veel van die mensen af..
Ach die 67 punten bij de pavocup en mijn bijna-finaleplaats pakken ze me toch niet meer af...

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:46

Ik ben heel benieuwd naar jullie paarden en jullie rijkunst Haha!
Geloof alleen niet dat ik als jullie erbij zijn op een paard durf te gaan zitten Pling
Zo goed rijd ik nou niet, en Bill krijg ik nog niet eens goed aan de teugel Frusty
Maar ja, ik ga het zaterdagavond een rustig bekijken
Misschien kan ik er wel een hoop van leren Knipoog

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 15:33

Geen hoge verwachtingen hoor, wij zijn ook maar amateurs.... En ik rij zelf niet eens, uit handen gegeven aan mijn vriendin!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 15:43

we zien het wel, als we maar een gezellig avond hebben en onze beessies braaf zijn... Pling

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:08

Jaja, maar jullie zijn Z-amateurs, terwijl ik nog geen een officiele wedstrijd met Bill gedaan heb. Haha!
Maakt mij niet uit hoor, maar het verschil in rijden is denk ik toch wel groot *LOL*

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:25

Ho, ho, ho..... Met mijn vorige paard ben ik niet verder gekomen dan L1+3 (en dan nog met massel omdat de jury hem weer leuk vond lopen!). Met Pablo is nog NOOIT gestart en heeft nog nooit een wedstrijdterrein gezien of ingevlochten gestaan! Mijn 'gast'ruiter is met haar paard (door kreupelheden, net als mijn vorige) niet verder gekomen dan B+10. DUS zijn wij geen ervaren Z ruiters, maar ruiters die met gevoel rijden en daar heel veel voldoening uit halen.
Zo zie je maar weer...

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 11:26

joh, als je er plezier in hebt, maakt het niet uit of je z of b amateur bent...dan is het belangrijk dat je met een goed gevoel over het rijden naar huis gaat..en de rest is mooi meegenomen (of niet..)
profs hebben meer druk erachter zitten...het zijn meestal handelspaarden die daar een goede indruk moeten achterlaten...

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 11:33

Hmmmm, het is wel zo dat ik denk dat Linda en ik maar tot de 10% ruiters gehoren die niet bezig zijn met alleen maar rondjes en oefeningen rijden. We zijn daarwerkelijk bezig op een fysiotherapeutisch verantwoorde manier het paard op een zo goed mogelijk wijze te bewegen. Als je snapt wat ik bedoel. Wij hebben les van iemand die echt laat voelen wat zij bedoelt, dus niet van "ff wijken en vertellen of het wel of niet goed gaat". Tevens zijn wij trouwe aanhangers van Solange Schrijer (vriendin van aantal stalgasten en instructrice van ons). In dat opzicht denk ik, ondanks wij door kreupele paarden, niet echt een 'domme en simpele' B-ruiter zijn.
Ik vertel dit niet omdat wij ons 'minder' zouden voelen dan de Z-ruiters, maar omdat ik het idee heb dat we soms met meer gevoel voor beweging, houding en zit hebben dan menig Z-ruiter! Maar ja, daar kan je nog lang over discuseren.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:24

Ik kan niet Verdrietig

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 08:30

Jammer spirit, de volgende keer beter.
IK rijd wel vaker wedstrijden op manege prinsenstad, en als we eleonoor dan ook zover kunnen krijgen dat ze zich dan ook inschrijft (hint hint..) dan kan je alsnog alletwee onze paarden zien..

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 08:45

Prakkie ik beloof nog niets maar lukt het om optijd terug te zijn van melken bij me nichtje kom ik nog effe langs.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 11:12

Oooow Paulien, dan zal ik voor die tijd ff die oude mensporten uitzoeken, en in de auto leggen. Mocht je er dan zijn kun je ze gelijk meenemen, ok?
Haha!
Heb je een extra reden om te komen *LOL*
Ik ben er denk ik tussen 18.00 en 19.00
Tot vanavond Party!!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 11:32

ligt er helemaal aan of ik optijd klaar ben Ineke.

want die beesten gaan voor en mocht er een bevalling tussenkomen dan kom ik niet.