Een echt penny-meisje verhaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:51

opzich geloof ik je wel hoor, maar door die smileys wordt het een beetje...jah...penny-achtig.
Ik ken zelf ook zo'n paardje (voor Poelenburgh mensen, ik bedoel Image), en daar is het idd ook zo'n kwestie van gewoon naar binnen lopen en hem pakken, tis verder wel een schatje hoor, hij net zoals over jou paardje gezegd wordt ook gewoon bang.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:21

Kunnen jullie nou echt niet normaal doen met z'n allen?
Ik vind het van jullie errug kinderachtig. Of het nou waar is maakt helemaal niet uit, als je iemand maar gewoon in zijn/haar waarde laat. En dat gebeurt hier niet echt he?
Als je in haar profiel kijkt zie je foto's van een meisje van volgens mij nog geen 12 jaar op een pony. Daar ga je toch niet op in lopen hakken? Sorry, maar dat vind ik stijlloos!
Penny of niet, als je mensen daarop af gaat rekenen ben je bij mij aan het verkeerde adres. Wat jullie hier met z'n allen zo'n beetje aan het doen zijn is iemand de grond instampen en dat is heel erg not-done. Laat dat even héél erg duidelijk zijn!

Sirius_

Berichten: 10953
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:28

Wat is er zo onwaarschijnlijk aan? Misschien een beetje raar verteld, maar verder?
Je hebt overal wel onhandelbare paarden, waar een bepaald persoon juist goed mee om kan gaan. En hinnikende paarden is zoiets normaals, dat wordt gewoon gewoonte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:31

Laui! schreef:
Kunnen jullie nou echt niet normaal doen met z'n allen?
Ik vind het van jullie errug kinderachtig. Of het nou waar is maakt helemaal niet uit, als je iemand maar gewoon in zijn/haar waarde laat. En dat gebeurt hier niet echt he?
Als je in haar profiel kijkt zie je foto's van een meisje van volgens mij nog geen 12 jaar op een pony. Daar ga je toch niet op in lopen hakken? Sorry, maar dat vind ik stijlloos!
Penny of niet, als je mensen daarop af gaat rekenen ben je bij mij aan het verkeerde adres. Wat jullie hier met z'n allen zo'n beetje aan het doen zijn is iemand de grond instampen en dat is heel erg not-done. Laat dat even héél erg duidelijk zijn!


Sirius_

Berichten: 10953
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:39

Ik vind trouwens dat sommige mensen op basis van een getypt stukje op de meest 'pennyachtige-wijze' mogelijk reageren..

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:17

ik vond het vroeger op de mange ook altijd heel leuk als je lievelings pony hinikt als je er aan komt.
Ik vind het trouwens ook heel volwasen hoe je op die stome reactie reageert..er is helemaal niks penny achtigs aan..zo gaat het in de stalen.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 16:25

Laui! schreef:
Als je in haar profiel kijkt zie je foto's van een meisje van volgens mij nog geen 12 jaar op een pony.


(leuk dat je in mijn profiel heb gekeken Haha! thnx!)

ik ben 12 Haha!(ookal lijkt dat niet zo) en het is een paard Haha!
(geeft niet dat je verkeert heb gegokt heb hoor, maar we zijn allebei klein)

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:27

Ik kan me soms ook irriteren aan penny meisjes(ze kruipen bij Kathy in de wei enz.) Maar dit verhaaltje is toch niet zooo erg? Jullie zijn ook jong geweest en hadden ook een lievelingspony op de manege. En dan vond je het ook leuk als die zou hinniken of dat nu naar jou is of voor de wortel in jehand. Wat boeit dat nou op die leeftijd?? Haha! Als je je aan pennymeisjes ergert reageer er dan niet op want das best banketstaaf. Er zitten hier meerdere leeftijden en niet allemaal van die perfecte paardenmensen! Schijnheilig

Ontopic: Je hebt een leuke pony, veel plezier nog samen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:28

Ik vind het niet erg, dat heb ik niet gezegd. Ik heb er gewoon smakelijk om gelachen, dat is alles. Ook heb ik gerefereerd hoe ik vroeger zelf was....

Desiree schreef:
wil je me daar aub niet aan herinneren....... Scheve mond
Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:42

Leuk voor je dat het zo goed gegaan is.
Om heel eerlijk te zijn kan ik me heel goed voorstellen dat mensen zo reageren. Je hebt de tekst nou niet echt geloofwaardig getypt en het gebruik van smileys en je titelkeuze maken het er ook niet geloofwaardiger op.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:45

Meisjes van 12 mógen nog penny zijn.... vind ik...

Pas als je 45 bent en zulke verhalen vertelt dan roep ik smurf, want die heeft daar altijd een goede oplossing voor.... Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:46

Mikkie schreef:
Je hebt de tekst nou niet echt geloofwaardig getypt en het gebruik van smileys en je titelkeuze maken het er ook niet geloofwaardiger op.

voor een kind van die leeftijd is dat de waarheid. Die ervaren dat nog zo. Die hebben meer verbeeldingskracht, dromen die niet altijd reeel zijn. MAar ja, dat is ook het mooie aan die leeftijd. MAar als je ouder bent dan lach je daarom.

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:30

Ik snap iets niet; in sommige topics schrijven mensen dat iedereen wel eens pennymeisje geweest is en dat dat er gewoon bij hoort.
Krijg je een heel lief bedoeld penny-verhaal en dan reageert iedereen zo stom!!! Laat haar toch lekker!!!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:36

Bollee schreef:
Ik snap iets niet; in sommige topics schrijven mensen dat iedereen wel eens pennymeisje geweest is en dat dat er gewoon bij hoort.
Krijg je een heel lief bedoeld penny-verhaal en dan reageert iedereen zo stom!!! Laat haar toch lekker!!!


Met de groetjes van een ander Penny-meisje...? Haha!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:52

LauEef schreef:
okee... dus sommige snappen me niet

ik zal het eens duidelijk uitleggen....

nou kijk, herbert-jan is echt heel erg.. als je niet oppast heb je zo een hap of een trap te pakken. in stal. duss aan gezien hij zo groot is en ik klein durfde ik eigenlijk hem niet op te zadelen, maar ik wou het proberen. (niet gelukt dus) maar mijn paardje hinnikte echt naar mij... hebben jullie dat nooit dan? Verward
maar hebert-jan hinnekte naar mij omdat ik een wortel had, maar hij hinnkte wel naar mij...
maarja sommige van jullie snappen het niet... dus...


Ik snap het heel goed, en kan me goed voorstellen dat het zo'n fijn gevoel geeft!
Geniet er maar lekker van!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:53

NANZA schreef:
iemand moet die kids toch duidelik maken waar het leven omgaat Verward


wat is dat nou voor onzin??? Wat is hier nu verkeerd aan??? Laat kinderen toch lekker kind zijn zolang het nog kan.

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:58

Quellian"]
[quote="Bollee schreef:
Ik snap iets niet; in sommige topics schrijven mensen dat iedereen wel eens pennymeisje geweest is en dat dat er gewoon bij hoort.
Krijg je een heel lief bedoeld penny-verhaal en dan reageert iedereen zo stom!!! Laat haar toch lekker!!!


Met de groetjes van een ander Penny-meisje...? Haha!
[/quote]

nee nee Boos!
denk er nou eens serieus over na; t is gewoon zo

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 18:04

naast de mensen die met niet serius nemen Boos!
zijn er ook aardige mensen Haha! thnx dat jullie zo aardig doen!
maar wij vinden het op deze leeftijd altijd heel erg leuk als er bv een pony naar je hinnikt!

thnx voor de mensen die aardig doen! OK dan!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:05

LauEef schreef:
naast de mensen die met niet serius nemen Boos!
zijn er ook aardige mensen Haha! thnx dat jullie zo aardig doen!
maar wij vinden het op deze leeftijd altijd heel erg leuk als er bv een pony naar je hinnikt!

thnx voor de mensen die aardig doen! OK dan!


Nou ik vind het op mijn leeftijd ook nog steeds erg leuk als mijn paard naar me hinnikt hoor!

(niet dat ik zo oud ben Haha! )

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:09

Kyra schreef:
Nou ik vind het op mijn leeftijd ook nog steeds erg leuk als mijn paard naar me hinnikt hoor!

(niet dat ik zo oud ben Haha! )


Jij bent gewoon ook een groot pennymeisje Haha! Tong uitsteken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:11

Wij moesten de Penny ritueel verbranden op de ponyclub omdat ze niet wilden dat we die onzin zouden geloven Haha!

Mijn paard hinnikt naar merries Haha!

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 18:17

Kyra"]
[quote="LauEef schreef:
naast de mensen die met niet serius nemen Boos!
zijn er ook aardige mensen Haha! thnx dat jullie zo aardig doen!
maar wij vinden het op deze leeftijd altijd heel erg leuk als er bv een pony naar je hinnikt!

thnx voor de mensen die aardig doen! OK dan!


Nou ik vind het op mijn leeftijd ook nog steeds erg leuk als mijn paard naar me hinnikt hoor!

(niet dat ik zo oud ben Haha! )
[/quote]

okee... maar de meeste mensen vinden het op altijd heel erg leuk als er bv een pony naar je hinnikt!

Haha!:D

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:18

Kinderen groeien vanzelf op hoor en dan zien ze ook in dat wat ze toen dachten niet helemaal reëel was, maar daar hebben ze echt geen bokkers voor nodig die ze dat even duidelijk maken. Zolang het bij leuke dingen blijft, laat ze lekker, is alleen maar goed voor ze!

Paarden die hinniken zijn altijd leuk hoor..

(Nouja, ben ik ook een groot pennymeisje Schijnheilig)

Vind het overigens heel wat volwassener hoe LauEef op de reacties reageert OK dan!

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:19

De penny hoort gewoon bij je opvoeding Haha!
Wel vind ik het heel erg banketstaaf zoals sommige mensen reageren op dit berichtje... Ik bedoel, er worden geen paarden in mishandeld of weet ik veel allemaal wat, het is maar gewoon een onschuldig verhaaltje van een 12 jarig meisje... Daar hoeven mensen niet zo op los te branden!! Iedereen is immers nog klein geweest!!

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:20

DaphneL schreef:
Vind het overigens heel wat volwassener hoe LauEef op de reacties reageert OK dan!