Mijn nieuwe aanwinst!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 21:02

Ik had dit er gister eigelijk al neer willen zetten, maar toen kwam het er niet van.
Ik heb gister na school 4 zwart-wit bonte muizen gekocht, 2 vrouwtjes en 2 mannetje.
Het is familie en we hebben liever geen insest dus de twee mannetje gaan weer terug.
het oudere mannetje (Spot) had het andere mannetje gebeten, dus Spot moest ik even apart houden.
Vandaag kwam ik thuis en mijn moeder zou op de markt een draairatje kopen, maar ik moest ook nog een grote bak hebben, )vanwege de labaratoriumbak waar ze in zaten maar weer terug naar school moet.) dus mijn moeder heeft gelijk een heel festijn gekocht!!
Grote caviabak met een heel gebouw wat je erin kan zetten!!
Nu hebben ze alles in 1 keer!
Het kan nog wel eens zijn dat ik jonge krijg!! want ik zag er gister 2 op elkaar zitten!!
Mijn moeder wil het ECHT NIET hebben, (die had het zelfs al over 'dan moet je de jongen door de wc spoelen'!!!)
Dus al heb ik jongen, dan zal ik het hier even melden, voor de gene die dichtbij wonen mogen dan zwart-wit bonte muisjes komen halen.
de twee vrouwtje blijven dus, maar ik heb voor 1tje nog geen naam, de andere heeft een zwarte vlek over 1 oogje en die heet Phantom, dus als jullie nog een leuke naam weten??

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:04

Miss Saigon en Phantom (of the opera) *LOL*

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 21:06

Hihi, wel een hele leuke naam, maar ik zoek toch iets korters

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:12

bontje *LOL*