Hoe je je in een paarden naam kan vergissen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:32

Eliane schreef:

Wat ik trouwens vooral altijd heb is dat als ik al een paard ken(de) met een bepaalde naam er later heel moeilijk aan kan wennen als een ander paard ook zo heet en er heel anders uitziet. Ik kende bijvoorbeeld een een paar jaar geleden een paard genaamd Pepper (nogal veelvoorkomende naam geloof ik...). Dat was een halve fries, zwart, lange golvende manen, nogal temperamentvol: echt zo'n Zorro-paard Haha! . Later verzorgde een vriendin van mij ook een 'Pepper' en ik bleef daar toch altijd een beetje datzelfde plaatje bij houden (iig het zwarte). Bleek het een fjord te zijn Bloos! Haha! Blijkt maar weer hoe je onbewust toch best bevooroordeeld bent naar bepaalde namen...

Nee, voor mij is een Pepper een grote voskleurige KWPN-er met een doorgezakte rug en een mega-schommelbuik Haha!

Wiesje

Berichten: 2916
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:34

boontje schreef:
Toen ik Nimo antwoorde zij hij dat ik hem in ieder geval niet meer hoefde te zoeken Haha!


Haha! Haha! OK dan! hahahahahaha.

Mijn paard heet Kobus, maar mijn vriend noemt hem steevast Joris.
De hoefsmid noemt het Dokus, dus het beest is helemaal in de war Ach gut

Kan er wel om lachen Knipoog

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:36

Kwam er onlangs (na dik 15 jaar Bloos!) achter dat m'n oma dacht dat Zappa (kat) een dame is... Hij is vernoemd naar de stokoude rocker Frank Zappa. Rock-on, dudes!

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:50

Ik noem die van mij ook altijd pony (1.72m), en verder vind ik het altijd erg leuk om namen te bedenken die er écht niet bij passen. Zoals bij zo'n klein wollig ponytje een hele chique naam en andersom.. Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:51

Als je de naam zorro hoort denk je aan wild en zwart not *LOL*

DeBje
Berichten: 280
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:00

Mijn vorige paardje heet New York, hoeveel mensen er wel niet aan me gevraagd hebben waarom er New York op mijn dekjes stond geborduurd Verward