stapte er zo in. wel meteen van zich af poepen
maar niet uit zenuwachtigheid. had geen brokjes bij de hand dus heb hem maar uitvoerig met mijn stem beloond en klopjes op zijn hals. toen ook netjes achteruit er weer uit. (in de 1,5 draaide hij zich altijd om) daarna toch gauw wat snoepjes gepakt en nog een keertje de trailer weer in. nu liep hij direct door naar binnen. snoepje gegeven
gauw een foto gemaakt van zijn hoofdje en toen er weer uit. met de foto maken stond hij helemaal los en bleef ook keurig staan. ook de 2e keer keurig netjes achteruit gegaan. ben zo trots weer op mijn kereltje, zo jong nog en eigenlijk nergens bang voor
daarna lekker op stal gezet en nog wat eten gegeven en een dikke knuffel. toen Crosby uit de wei gehaald voor de les en op de trailer gezet. de les met cros ging poedersuiker. mijn instructeur liep te drammen dus ben kwartier voor tijd maar gestopt. nou ja cros uitgestapt en op de trailer gezet. volgende keer beter denk ik maar

maar ach ik heb ook nog 1.5 jaar of langer en dan kan ik eventueel ook naar jou toekomen hahahaha
, hoop dat het snel beter met hem gaat!!!
)