Maar nu wilde ik jullie toch mijn nieuwste aanwinst laten zien, een fell pony ruin van 4 jaar oud, genaamd Ed.......
(kan ik ook niks aan doen
) Ik denk dat ik maar een stalnaambordje maak met Mr Ed ofzo...Het is een mooie pony, in het verleden goed betuigd geweest, maar heeft door het verlies van interesse van de vorige eigenaar, het laatste jaar eigenlijk alleen maar op de wei gestaan. Gisteravond is hij gekomen, doodeng om hier voor het eerst in de kudde te doen, hij is zo groot en de rest is zo klein in verhouding.....
Ben echt altijd als de dood dat zo'n groot dier om zich heen gaat staan te schoppen en zo'n kleintje echt vol raakt.... Het leek in ieder geval wel redelijk goed te gaan, hij heeft wel een paar keer gemept, maar die kleine merrietjes zijn ook zeker niet de gemakkelijksten, en het zal wel een tijdje duren voordat het allemaal aan elkaar gewend is.....Ed blijft nu even een paar dagen hier en gaat deze week naar mijn meninstructeur, die rijdt hem even 1 of 2 weken goed door om alles weer op te pakken, en dan kan ik eindelijk, na meer dan een jaar weer mennen.....
Hier de eerste keer kijken bij Ed, de fokker laat hem aan ons zien, hij moest hem verkopen voor de vorige eigenaar.
Ed thuis op verkenning uit
En zoals te zien, alle pony's waren helemaal knettergek en hebben toch geraced door de bak.
Nu maar hopen dat ze snel aan elkaar zullen wennen, en dat het allemaal goed blijft gaan in de kudde......

veel plezier met ed(vind ik echt wel een leuke naam hoor
"..........