dit is een rit van ongeveer 35 km door omgeving veldhoven.
altijd keileuk om mee te doen.
wij(met 4en) zaten op de kar achter mijn verzorgpaard oeds.
door de regen de afgelopen nacht was het nogal drassig overal en oeds vind water niet zo heel erg leuk

een hele tijd is alles goedgegaan totdat we bij een grote diepe plas kwamen waar we toch echt doorheen moesten....
oeds dacht hier kennelijk anders over en ging lekker in zn achteruit.
ik eraf, wil ik hem aan de hand meenemen wat normaal altijd goed lukt met "enge dingen".
springt ie zowat bovenop me, dus daar lag ik languit in die plas...
lekker nat en nog niet eens op de helft van de rit

nou ja dekentje over mn benen en rijden maar.
komen we ineens een stel mountainbikers tegen dus wij gaan netjes aan de kant zodat we elkaar makkelijk kunnen passeren.
gaat de ene helft netjes naar de vrijgemaakte kant terwijl er 2 randdebielen recht op oeds afrijden en rakelings voor zn neus langs de andere kant afschieten.
helaas voor een van hun had de koetsier(baasje van oeds) een menzweepje bij de hand en toevallig schoot zijn hand even uit }>
gaat die ene fietser onderuit..helemaal over de zeik natuurlijk

komen ze met zn 5en achter ons aan...
oeds keihard over dat pad aan het scheuren want die was zich wezenloos geschrokken en die fietsers knoerhard achter ons aan....
met zn allen giga over de flos }>
trekt die ene bijna de koetsier van de kar af

en ondertussen oeds maar rennen.
worden ze nog kwaad ook dat we niet even stoppen

ja hallo en dan een knal voor je harses krijgen zeker

en een friese hengst die over de zeik is krijg je niet zomaar ff op de rem

op het einde van dat pad kregen we oeds weer stil, dus toch maar ff geprobeerd uit te leggen dat een paard giga kan schrikken als er ineens iets voor zn neus voorbij schiet, maar die kerels waren zo over de zeik dat er geen enkel gewoon nederlands woord meer uit kwam.
toen zijn we maar verder gereden, nog ff gezwaaid naar die eikels en ze nog een prettige dag gewenst

vonden ze niet grappig

verder toch nog een fijne tocht gehad.
thuisgekomen heb ik oeds ff gewassen en onder het solarium gezet om te drogen en tegen de spierpijn.
toedeledoki
gillian
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gillian op 2001-10-07 21:44 ]</font>