Ik hoefde pas redelijk laat (half 3) dus kon alles op mijn gemakkie doen en voor het eerst zonder groom dat was toch wel wennen hoor

Ik ben zo verwend haha volgens mij heb ik lodewijk nog maar zelden zelf gewassen

Maar goed lekker aangetut en toen Lottie ingeladen en op weg.
Daar aan gekomen stond Doree (die uitsekend heeft gegroomd) al klaar. Ook Shaienne kwam en die deed keurig de bandage's af na het losrijden

Bij het losrijden liep ie wel fijn dus op voor de eerste proef en daar flikte die rotzak hetzelfde geintje als in Driel: geen zin meer
Dus net zoals bij driel toen ik de hulpen voor de galop gaf: geen reactie.. Nogmaals de hulpen gegeven (kan misschien een misverstandje zijn)maar nee hoor niets hij bewoog nog geen oor.
En toen werd ik zo kwaad heb mijn benen een eind van zijn buik gehaald en toen vol de prikkers overeind tussen zijn ribben geplat.
Toen had meneer spontaan wel zin.
De middengalop werd een kleinsprintje maar ach das 'm vergeven

Zweep er maar even bijgepakt voor de 2de proef en die weer weggedaan toen ik de ring inging.
Blijkbaar was ie zo onder de indruk van die rotschop,want hij was super braaf hij voelde ook heel fijn aan.
De eerste proef 150 pnt en -2 zo raar voor die ene galop aangaan had ik dus een 3 en voor een overgang naar draf had ik een 6 min 2

Anouk schreef bij dus achteraf even gevraagd waarom ik een 6 -2 had. Ja dat wist Anouk ook niet ze was al aan het optellen en toen moest ze daar ineens -2 van maken??
Zo raar dus??
Bij de 2de proef had ik 157 punten weer een winstpuntje erbij en jawel 1STE!!!!!!
(moet je nagaan hoe laag er gejureerd was in de L ook iemand met 122 en veel 140 in de M1)
Ikke happy dus en dat terwijl ie eigenlijk vrijdag pas weer echt vol aan het werk is geweest na het bezoekje aan rodinde

Oja Doree en Gerdien thanx voor het Groomen jullie zijn super